• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 00:07:39 följande:
    Om jag ser någon som gråter så tänker jag.. shit, jag orkar inte, vill inte.. sen puttar jag dit någon som jag vet är en sån som - Men din stackare, vad är det som har hänt.Vad säger det om mig? *börja leta rep jag oxå* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det säger att du är mån om din hälsa och du inte utsätter dig för onödig stress eller oro.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 00:12:55 följande:
    Jag såg en riktig man idag. Iallafall den personlighet som jag vill ha hos en man. Blev så vansinnigt förälskad så mitt hjärta slog trippelslag
    Vad är en man för dig?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-10 00:08:48 följande:
    Tack det värmde lite (det där om humorn, kan inte citera)Nu kan jag lägga mig med en liten liten varmare känsla inombords.
    Varsågod, så lite så!

Kram och godnatt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 00:13:59 följande:
    Vad är en man för dig? Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag kan verkligen inte beskriva det i ord. Kolla på filmen Tristan och Isolde från 2006. Tristan personifierar till 100% den personlighet jag söker hos en man.

Så hädanefter, när jag får frågan om vad jag söker hos en man så hänvisar jag till den filmen. Lätt som en plätt!

Vad är en man för dig då?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 00:13:44 följande:
    Det säger att du är mån om din hälsa och du inte utsätter dig för onödig stress eller oro.
    Fast jag ser mig inte som egoistisk egentligen.. det känns som en egoistisk handling.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 00:20:58 följande:
    Fast jag ser mig inte som egoistisk egentligen.. det känns som en egoistisk handling. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Tycker du det? Jag tycker inte det iallafall. Tvärtom ser jag det som att du faktiskt bryr dig om den personen så pass att du hellre låter en som kanske bättre klarar av det, att hantera det. Det är så jag tror om dig.
  • Velour

Inget svar från Scratchy! Har de ingen rast där tro?{#lang_emotions_undecided}

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-09 23:55:05 följande:
    Vellan.. du bör nog inse en sak.. du är som din mamma och mig. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ja, jag börja sakta men säkert inse det Men av någon konstig anledning blir jag extra så i herrars sällskap!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 00:17:32 följande:
    Jag kan verkligen inte beskriva det i ord. Kolla på filmen Tristan och Isolde från 2006. Tristan personifierar till 100% den personlighet jag söker hos en man.Så hädanefter, när jag får frågan om vad jag söker hos en man så hänvisar jag till den filmen. Lätt som en plätt! Vad är en man för dig då?
    Måste kolla den filmen då..

Oj jag vet inte, mycket handlar om personligheten. Tror inte jag har någon dirket mall, jag är däremot väldigt kvinnlig av mig så jag behöver en gentleman kan man väl säga. Som bär tunga saker, byter glöd lampor mm mm. sånt som är mer "maligt" inte för att jag inte klarar av det men för att det får mig att känna mig mer kvinnlig.

Jag har inget emot en man som har mer gameldags värderingar, att kvinnan sköter hem och barn, medans han är den som försörjer familjen.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-10 00:31:32 följande:
    Måste kolla den filmen då.. Oj jag vet inte, mycket handlar om personligheten. Tror inte jag har någon dirket mall, jag är däremot väldigt kvinnlig av mig så jag behöver en gentleman kan man väl säga. Som bär tunga saker, byter glöd lampor mm mm. sånt som är mer "maligt" inte för att jag inte klarar av det men för att det får mig att känna mig mer kvinnlig.Jag har inget emot en man som har mer gameldags värderingar, att kvinnan sköter hem och barn, medans han är den som försörjer familjen. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Jag vet vem som skulle passa dig perfekt!!{#lang_emotions_dreamer} 
Svar på tråden Tråddödare forts....