• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-10 17:45:13 följande:
    Det om att lägga den döde högt upp på ett torn eller liknande och låta gamarna äta upp liket? Tja, det var väl inte helt ovanligt förr i tiden, men nu har man ju slutat med det.Jag skrev ett kort inlägg bara..har just nu ingen större ork eller lust att lära mig nåt. Måste spara utrymmet i hjärnan till mina egna studier
    Mmmm...Inte exakt så som du beskriver det men hur som helst så förbjöd ( Reza shah ) ceremoniet 1920.

Äh, med tanke på alla hemskheter man kan hitta i Islam så borde en árár hålla käft när det kommer till religion men som jag har sagt innan är OFF-knappen på så är det kört.

Lycka till med studierna.

Kram.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-02-10 17:38:50 följande:
    Hur lång tid får varje brud med dig för att du ska skilja dig och ta dig an nästa brud?
    Bröllopsdagen kan man ju inte undvika, och bröllopsnatten vore ju dumt att missa. Sen är det bara att kolla henne på facebook en stund och sedan förvånat och upprört utbrista "va, var du inte oskuld???" som om man hittat någon smaskig information på fejjan och sen lämnar man henne. Ibland får man typ vänta lite av ren artighet innan man skiljer sig. Men tre fruar i veckan borde man kunna klara. Mitt rekort är fem, men det var jobbigt... kändes inte riktigt etiskt försvarbart...
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-10 17:45:15 följande:
    hej trådvänner!jab är födkylb! *tycker synd om sig själv och snyter sig -IGEN*
    Ger Fiona en kram och förbannar förkylningen så den ger sig iväg bums. :P
    Velour skrev 2010-02-10 17:46:05 följande:
    Nu måste jag gå till IRL-sysslorna. Ha det gott!Roses, beställ pizza Kram!
    Ja, det kan man också göra. Inte mig emot. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-02-10 17:51:22 följande:
    Bröllopsdagen kan man ju inte undvika, och bröllopsnatten vore ju dumt att missa. Sen är det bara att kolla henne på facebook en stund och sedan förvånat och upprört utbrista "va, var du inte oskuld???" som om man hittat någon smaskig information på fejjan och sen lämnar man henne. Ibland får man typ vänta lite av ren artighet innan man skiljer sig. Men tre fruar i veckan borde man kunna klara. Mitt rekort är fem, men det var jobbigt... kändes inte riktigt etiskt försvarbart...
    Så länge man inte är gift är ALLT tillåtet. {#lang_emotions_djavulsk}

Lyssna på tant Roses.
  • I Blackrose I

Nej, nu lämnar jag er. Ska göra mig klart och åka hem.

Ses senare. {#lang_emotions_flower}

• Scratchy
    Roses skrev 2010-02-10 17:54:00 följande:
    Så länge man inte är gift är ALLT tillåtet. Lyssna på tant Roses.
    Vadådå? Jag letar ju bara efter snabba svepskäl att lämna bitchen jag just gift mig med. Duh!
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-10 17:45:15 följande:
    hej trådvänner! jab är födkylb! *tycker synd om sig själv och snyter sig -IGEN*
    Hej!

Nä, vad synd. Det är nåt som går nu. Både min mamma och min son har fått feber. Jag hoppas att åtminstone jag klarar mig då jag måste plugga och plugga inför tentan nästa vecka

Krya på dig!
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-10 17:50:06 följande:
    Mmmm...Inte exakt så som du beskriver det men hur som helst så förbjöd ( Reza shah ) ceremoniet 1920. Äh, med tanke på alla hemskheter man kan hitta i Islam så borde en árár hålla käft när det kommer till religion men som jag har sagt innan är OFF-knappen på så är det kört. Lycka till med studierna. Kram.
    Jaha, så det höll på ända till 1900-talet? Visste jag inte.

Naturligtvis ska han helt enkelt hålla käft. Han kastar så mycket sten i glashus. Om man slår upp ordet hemmablind så hittar man nog honom som förklaring.
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-02-10 17:51:22 följande:
    Ja, det låter rationellt.
  • I Blackrose I

Gokväll {#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Tråddödare forts....