• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-11 00:14:20 följande:
    Tillbaka en kort sväng - glömde att kolla en grej.Nu lägger jag mig på riktigt, natti natti
    Eeeh...okeej..borde jag bli orolig för dig?

Godnatt...
  • upyours

Hahahha vad roliga ni är i den här tråden! Jag tror att ni snart får byta rubrik till nåt annat istället. Sextråden är nog mer passande.

• upyours

Nu har jag läst lite till och jävlar i helvete vad ni flörtar här. Jag känner att jag kommer att besöka den här tråden lite oftare{#lang_emotions_cool}. Velour, baby jag måste nog överge dig. Du gav mig ju ingen chans. Har hittat en ny brud här som jag vill få till det med. Hon verkar gift och allt men tydligen inte så värst lyckligt eftersom hon kåtflirtar mest av alla så henne har jag nog större chans på än dig. Du har ju annars den där Sedek som också är en jävel på att kåtflirta med brudarna här.

Räknas jag som en tråddödare nu?

• Grizelda
    upyours skrev 2010-02-11 01:40:49 följande:
    Nu har jag läst lite till och jävlar i helvete vad ni flörtar här. Jag känner att jag kommer att besöka den här tråden lite oftare. Velour, baby jag måste nog överge dig. Du gav mig ju ingen chans. Har hittat en ny brud här som jag vill få till det med. Hon verkar gift och allt men tydligen inte så värst lyckligt eftersom hon kåtflirtar mest av alla så henne har jag nog större chans på än dig. Du har ju annars den där Sedek som också är en jävel på att kåtflirta med brudarna här.Räknas jag som en tråddödare nu?
    Det beror på. Hur många trådar har du dödat?
  • Grizelda
    Sedek skrev 2010-02-10 23:43:14 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m50546323-19.htm...Här, från sidan 19 börjar det. Jag kämpade på rätt så friskt där, men INGEN riktig kristen kom in och stödde mig. INGEN höll med mig. Fan för kristna som inte står upp och kan argumentera för sin sak.
    Oj, som du kämpade, din stackare. Det är nog inte det att ingen håller med dig, utan mer att de flesta tröttnade på tråden långt innan sidan 19. Men Gud vet ju att du kämpade .
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-10 23:39:50 följande:
    Nej, jag såg inte hög moral hos dig..var? *undersöker Sedek*Du kan inte peeka mig Inte lika bra som jag kan peeka dig iallafall
    Sedek skrev 2010-02-10 23:38:02 följande:
    Fast "hög moral" var en riktad peek till Velour Såg du vellan, HÖG MORAL har jag, såg du!!!
    Men mina söta vänner, Språkpolisen gråter av detta missbruk av språket! Det heter pik och pika!!! Dvs med betydelsen "gliring, elak kommentar". Inte nån jäkla svengelska där ni blandar in "att kika". {#lang_emotions_cry}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    upyours skrev 2010-02-11 01:17:51 följande:
    Hahahha vad roliga ni är i den här tråden! Jag tror att ni snart får byta rubrik till nåt annat istället. Sextråden är nog mer passande.
    Hahaha
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Grizelda
    Jagbyttenick skrev 2010-02-11 14:04:01 följande:
    Men mina söta vänner, Språkpolisen gråter av detta missbruk av språket! Det heter pik och pika!!! Dvs med betydelsen "gliring, elak kommentar". Inte nån jäkla svengelska där ni blandar in "att kika".
    Ahaaa, nu förstår jag. Trodde de skulle peka på varandra, typ sicken blås...
  • I Blackrose I

Hej guys

Vad händer här då?

Jag mår inget vidare idag.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour:

Kolla din inbox sen när du kommer in.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....