• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S

hej tråden! snubig ocg trödd. *sveper en mugg te*
    ni då?

• Velour
    Velour skrev 2010-02-11 18:12:37 följande:
    Jätte jättesynd att jag inte var där! Jag har många gånger velat uttrycka min bitterhet JUST i ambassadområdet.
    Jag har också släkting(-ar) som blivit mördade av regimen, för att de trotsade och vägrade leva under diktatur.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-11 18:16:00 följande:
    hej tråden! snubig ocg trödd. *sveper en mugg te*ni då?
    Hej Prosit!

Har du varit tvungen att jobba i det tillståndet?

Jo, här är det OK. Idag hade vi en föreläsning om genus, vilket var skoj, även om jag har läst om det tidigare. Men genus i pedagogikkursen skiljer sig märkvärt mot genus i sociologi. Det blev många skratt och många irritationstillfällen då vissa feminister verkligen är rabiata som fasen! Men men..det var kul iaf.
  • Velour
    Velour skrev 2010-02-11 18:19:21 följande:
    Hej Prosit!Har du varit tvungen att jobba i det tillståndet?Jo, här är det OK. Idag hade vi en föreläsning om genus, vilket var skoj, även om jag har läst om det tidigare. Men genus i pedagogikkursen skiljer sig märkvärt mot genus i sociologi. Det blev många skratt och många irritationstillfällen då vissa feminister verkligen är rabiata som fasen! Men men..det var kul iaf.
    *skiljer sig FRÅN!!!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-11 18:19:21 följande:
    Hej Prosit! Har du varit tvungen att jobba i det tillståndet? Jo, här är det OK. Idag hade vi en föreläsning om genus, vilket var skoj, även om jag har läst om det tidigare. Men genus i pedagogikkursen skiljer sig märkvärt mot genus i sociologi. Det blev många skratt och många irritationstillfällen då vissa feminister verkligen är rabiata som fasen! Men men..det var kul iaf.
    tvungen & tvungen, som lärare tror jag ju att jag är oumbärlig och inte kan vara hemma!

feminister i klassen eller feminister i exempel på kursen?
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-11 18:25:16 följande:
    tvungen & tvungen, som lärare tror jag ju att jag är oumbärlig och inte kan vara hemma! feminister i klassen eller feminister i exempel på kursen?
    Nu vet jag inte var oumbärlig betyder, men ok

Nej, nej..feminister i exempel på kursen. Vi har feminister i klassen och t.o.m. en som är med i FI, men de är normala av vad jag har sett hittills. En annan är både feminist och lite AFA-ig
  • Velour

Med "en annan" menade jag inte mig själv - inte den här gången

• Polly S
    Velour skrev 2010-02-11 18:31:05 följande:
    Nu vet jag inte var oumbärlig betyder, men ok Nej, nej..feminister i exempel på kursen. Vi har feminister i klassen och t.o.m. en som är med i FI, men de är normala av vad jag har sett hittills. En annan är både feminist och lite AFA-ig
    att man inte klarar sig utan mig. såklart.

aha. rabiata människor, oavsett  vad de fastnat i, är läskiga.
    vad är det för exempel då? *nyfiken*
Svar på tråden Tråddödare forts....