• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Midka skrev 2010-02-12 22:10:49 följande:
    Kära vänner.... dags för mig att gå till sängs. Love you all........
    gonatt, gonatt!
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-12 22:09:38 följande:
    jag tar nog hellre en öl med dig! hemma tidigt eftersom de andra skulle på konsert men lätt snurrig av 3 pints...

Det låter ju bra.. vi får väl fixa den där trådträffen de pratade om för någon dag sen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Polly S
    Roses skrev 2010-02-12 22:12:12 följande:
    Tack. Om du visste vad svårt det var och berätta för maken, jag kände mig som en liten skadad fågelunge igår kväll när jag satt framför honom och berättade.
    ja, men du gjorde det. det visar på styrka.
    glad att det gick så bra!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 22:14:58 följande:
    Åh, mens är INTE kul. Kramar om dig hårt. Är sååå glad att min är slut för den här gången.
    Fast när väl mensen kommer då släpper mensvärken, det lilla jag ha och pms blir oxå bättre tycker jag.

Kramar tillbaka.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-12 22:18:10 följande:
    Velour har du sett filmen nedan? Världens underbaraste film. Den bästa som har gjorts enligt mig.
    ">

" target="_blank">

Du får ursäkta, men den påminde mig om de roliga indiska klippen som vi i förra tråden textade själva:-d

Men inget ont om den här filmen. Intressant att du finner den bra. Jag har bara lite svårt för just indiska filmer.
  • Scratchy
    Mandi74 skrev 2010-02-12 21:40:13 följande:
    Haha.. han är bara 5 så det är nog ingen fara..
    Ja, då är det lite sent kanske... du skulle ha satsat redan för något år sedan för att lyckas ordentligt. Men det kanske du gjorde?
    Männen var korkade, kvinnorna var onda... men maten var god...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:18:47 följande:
    Det låter ju bra.. vi får väl fixa den där trådträffen de pratade om för någon dag sen.
    Skämtar du? Vet du hur länge vi har snackat om tråddträff? Jag tror till och med att det snackades om trådträff innan jag blev en tråddödare och tråddödare blev jag i november{#lang_emotions_dreamer} 

Träffen blir ju aldrig av!!!
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:17:48 följande:
    Som jag skrev till Velour i dag i inboxen så strävar jag efter att känna ingenting för mitt ex, varken hat eller kärlek. Att känna tar för mycket kraft och då innebär det att man bryr sig om personen, även om det är negativit. Så jag tror att både du och jag behöver kämpa tills vi kommer till den dag när vi kan se tillbaka och bara känna oss likgiltiga till de som gjort oss illa.. för vår skull, vi förtjänar att få det lugnet i oss. Hämnd är aldrig bra även om man kan känna så starkt för det, det leder oftast bara till en massa ny bekymmer och mer sorg.
    Tror du missuppfattade det jag skrev.

Pappan till barnet ( läraren ) hade en EX som hatade mig som pesten inte att jag hade en EX. Ikväll känner jag så starkt att kunna skriva om vad som hände men vet inte hur mycket ni klarar...känns som att jag redan har gett för mycket huvudvärk...Det är inte roliga saker och läsa men då kanske ni förstår varför jag har/haft det så svårt att glömma allting.

Av allt du gjorde för mig igår så är det lilla jag kan göra för dig är att be även om jag vet att du inte är religös. Jag hoppas för din skull och för dina barns skull att du/ni får det liv ni förtjänar och att du en dag får uppleva kärlek. Önskar jag av hela mitt hjärta för dig tjejen. Dina ord värmde och hjälpte enormt igår även om jag inte visade det igår...{#lang_emotions_heart}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Isnogood

Phu, nu har vi avklarat de regnande köttbullarna, sonen har gått o lagt sig o ser nu på film nummer 2 som denna gång blev skattkammarplaneten, så nu får jag sitta singel.
    Hm...det lät knäppt {#lang_emotions_undecided} fast ändå inte... {#lang_emotions_dreamer}

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Velour

Ska borsta tänderna på lillen och byta dator...BRB!

Svar på tråden Tråddödare forts....