• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:18:47 följande:
    Det låter ju bra.. vi får väl fixa den där trådträffen de pratade om för någon dag sen.
    Ja, jag vill verkligen ha en träff. Skulle va såå kul och träffa er.

Velour: sätt igång hör du???? Fixa det? {#lang_emotions_yell} {#lang_emotions_sunny}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-12 22:21:37 följande:
    Ja, då är det lite sent kanske... du skulle ha satsat redan för något år sedan för att lyckas ordentligt. Men det kanske du gjorde?
    Visserligen säger många att sonen behöver en manlig förebild i sitt liv för han vet allt om hur man sminkar sig, fixar håret och han vet vad vi ska köpa i affären när jag har mens.. men oiduipuskomplex nää..

För den delen så hjälper jag honom bara att tvätta håret, resten gör han själv. *så det så*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-02-12 22:23:24 följande:
    Skämtar du? Vet du hur länge vi har snackat om tråddträff? Jag tror till och med att det snackades om trådträff innan jag blev en tråddödare och tråddödare blev jag i november Träffen blir ju aldrig av!!!
    Näe..alla drar sig ju ur... {#lang_emotions_undecided}

Feeeeegisar {#lang_emotions_tongue_out}
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 22:23:52 följande:
    Tror du missuppfattade det jag skrev. Pappan till barnet ( läraren ) hade en EX som hatade mig som pesten inte att jag hade en EX. Ikväll känner jag så starkt att kunna skriva om vad som hände men vet inte hur mycket ni klarar...känns som att jag redan har gett för mycket huvudvärk...Det är inte roliga saker och läsa men då kanske ni förstår varför jag har/haft det så svårt att glömma allting. Av allt du gjorde för mig igår så är det lilla jag kan göra för dig är att be även om jag vet att du inte är religös. Jag hoppas för din skull och för dina barns skull att du/ni får det liv ni förtjänar och att du en dag får uppleva kärlek. Önskar jag av hela mitt hjärta för dig tjejen. Dina ord värmde och hjälpte enormt igår även om jag inte visade det igår...
    Ok.. tolkade det som att du ville hämnas.

Det var så lite så, jag vet att skulle jag behöva hjälp en dag så skulle ni finnas här för mig.

Jag gör det jag kan för de jag kan, orkar oftast inte bry mig så mycket om folk problem. Men jag kände igen mig i så mycket av det du skrev igår så jag bara svarade utan att tänka på vad jag egentligen skrev.. orden kom av sig själv.

Tack för att du ber för oss.. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-02-12 22:19:34 följande:
    ja, men du gjorde det. det visar på styrka.glad att det gick så bra!
    Ja, att maken nu vet känns ju skönt. Ska bara försöka hantera min ilska också men det kommer ta tid.
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:20:36 följande:
    Fast när väl mensen kommer då släpper mensvärken, det lilla jag ha och pms blir oxå bättre tycker jag.Kramar tillbaka.
    Jag hatar allt som har med mens att göra, både när det gäller innan, under och efter helvetet. Usch, FY.....
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-12 22:29:34 följande:
    Inlägg nummer 5 får mig att fundera på vad hon verkligen ville ha ut av sin trådstart...  Känndes iom den lite mera "säg att jag ska lämna"... www.familjeliv.se/Forum-9-191/m50716735.html
    var tvungen att svara..

Fan vad jag känner mig bitter när jag svarar i andra trådar, kanske borde hålla mig här så inte folk blir irriterade på mig.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-12 22:30:16 följande:
    Ok.. tolkade det som att du ville hämnas. Det var så lite så, jag vet att skulle jag behöva hjälp en dag så skulle ni finnas här för mig.Jag gör det jag kan för de jag kan, orkar oftast inte bry mig så mycket om folk problem. Men jag kände igen mig i så mycket av det du skrev igår så jag bara svarade utan att tänka på vad jag egentligen skrev.. orden kom av sig själv. Tack för att du ber för oss..
    Jo, jag har velat/vill hämnas. Den känslan är så starkt att den äter upp mig inombords men det är inte pappan jag menade utan hans förbaskade Ex.

Jag trodde du hade tolkat det som att jag ville hämnas på pappan.

Förhoppningsviss kommer jag kunna bearbeta det nån dag också när det nu blir.

Jag är ändå glad att du svarade igår...verkligen uppskattad.
  • Mandi74
    Kan någon förklara för mig hur man kan döpa ett klädföretag till Stayhard??
    Vad har det "namnet" med kläder att göra? *fattar ingenting*
  • Sedek
    Isnogood skrev 2010-02-12 22:27:23 följande:
    Näe..alla drar sig ju ur... Feeeeegisar
    Nehejdå, jag är ju här
Svar på tråden Tråddödare forts....