• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:00:38 följande:
    Nu får du bestämma dig du skrev faktisk höger. :p* Samtidigt som jag kittar ( kom på att det var det som var rätta ordet :) ) sedek i ansiktet går jag upp och tittar i hans ögon ( Ja, älskar ögonkontakt ) och ger honom en......... * Om FL har moral-förbud lär jag va avstängd imorgon. Hehe
    kan man skriva kuk, fitta och knulla utan att bli avstäng så är du nog inte i farozonen.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:00:38 följande:
    Nu får du bestämma dig du skrev faktisk höger. :p * Samtidigt som jag kittar ( kom på att det var det som var rätta ordet :) ) sedek i ansiktet går jag upp och tittar i hans ögon ( Ja, älskar ögonkontakt ) och ger honom en......... * Om FL har moral-förbud lär jag va avstängd imorgon. Hehe
    Ja, det kliar på båda ställena fattar du väl...

... en mjuk kyss, en kyss som gör att allt annat runt omkring försvinner och vi svävar iväg tillsammans på ett moln av erotisk laddning, landar mjukt på sängen och....
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:04:46 följande:
    Lägger mig i..Låter handen glida upp mot hårfästet i nacken, masserar nacken lite löst och låter fingarana leta sig upp i håret. Över hjässan och ner mot pannan, masserar tinningarna lite och sen låter jag handen vandra tillbaka samma väg igen. Genom håret och ner över ryggen..And on and on and on..
    Men han hade ju inte hår annars hade jag velat glida igenom håret med mina fingrar kvinna.

Velour sa att han var snaggad så vad mumlar du om?
    {#lang_emotions_surprised}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-13 00:03:55 följande:
    Velour:Han är på väg hit. " Nu blev jag orolig så jag sätter mig i bilen och är där om 10min. Är orolig för dig "  skickade han nu. Gud, blir man total-knäpp när man blir religös? Shit.................. Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hahah, nu har du en del att förklara Vad för religion har han bekännt sig till?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:02:14 följande:
    Nääääääää, bara tydligareeee!! Men sånt där vill jag inte outa direkt 
    Hahaha.. men det var ju inte länge sen han var här en kväll och härjade så.. hmmmm... ljuger du för mig, dig själv eller honom!!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 00:03:01 följande:
    Nej men ärligt, det är ingen bakfylla. Drack bara lite vin och gammal konjak, sånt som är bra mot migrän Sen har jag överdoserat lite värktabletter och sovit asdåligt några nätter så jag är faktiskt lite groggy, lovar, och det beror inte på bakfylla så det så!Själv då?
    Jag tror dig, vet hur det är att känna sig groggy av trötthet.

Jag, nej jag är inte bakfull.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-13 00:04:58 följande:
    Nej nej...jag vet ju redan att jag är allt det där, men det andra (eller första) du skrev, om vad ni har gemensamt. Jag kollade in hans gästbok och blev upp över öronen................förbannad!
    Såklart du vet, ville bara försäkra mig.

Oj, måste kolla vad jag skrivit. One moment please.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-13 00:06:00 följande:
    Ja, det kliar på båda ställena fattar du väl...... en mjuk kyss, en kyss som gör att allt annat runt omkring försvinner och vi svävar iväg tillsammans på ett moln av erotisk laddning, landar mjukt på sängen och somnar eftersom jag är kille och tröttnar snabbt.
    Men oj vad nytt...
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:04:58 följande:
    Nej nej...jag vet ju redan att jag är allt det där, men det andra (eller första) du skrev, om vad ni har gemensamt. Jag kollade in hans gästbok och blev upp över öronen................förbannad!
    Va!! Måste kolla.. säg till om jag ska slå någon åt dig!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:07:56 följande:
    Hahaha.. men det var ju inte länge sen han var här en kväll och härjade så.. hmmmm... ljuger du för mig, dig själv eller honom!! Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Ingen{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....