• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-13 00:39:54 följande:
    Fuck, fuck, fuck. Varför skulle jag skicka sms till honom. Han ringde nyss och är nere i parkeringen om 2 minuter. Skit.....Innan jag slår tillbaka kanalen till verkligheten: * Håller sedeks huvud i mina händer och kysser honom med allt vad jag kan * Gonatt Aziz. Den där beskrivningen kan jag godta.
    Puss!
  • Sedek

Nej hörrni, jag måste sova för en timma sedan.

Tack för i kväll och hoppas ni får en bra fredagskväll/natt och en riktigt riktigt bra lördag, det ska jag försöka ha efter att jag pluggat lite.

Godnatt och sov så gott

• I Blackrose I
    Mandi: Jag har svarat på din fråga lite längre upp. Puss på dig. ;)

Tant Ena ( Velour ): Du vet att jag skojade? Puss på dig med. ;)

Sedek: Skickar en puss till dig också. Sov gott.

Med detta lämnar jag Tant-gänget till dig Sedek. Ta det försiktigt så du inte fastnar i löständerna och valkarna nere vid knäna ÄR bröst gubben om du undrar sen. {#lang_emotions_djavulsk}

Mandi & Velour:   PUSS på er.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:34:46 följande:
    Borde skriva samma mening som jag skrev till velour i senaste inlägget men jag gör inte det för du var så gullig igår kväll.  Jag ÄR INTE MUSLIM. Har aldrig vatt. Jag är zartoshti. Velour: hjälp till och översätt orkar inte anstränga mig. Han är bara en vilsen hundvalp som inte vet vad han vill och nu låtsas han som om han är en irani-kopia av Jesus.
    Du brode stötta din man i hans beslut, oavsett om du tror att han inte menat allvar, istället för att se honom som ett barn som inte vet sitt eget bästa.

I vilket fall, jag tror att han blir tryggare i sin religon, vilken han än väljer om han själv får komma fram till att den passar just honom.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 00:42:51 följande:
    Nej hörrni, jag måste sova för en timma sedan.Tack för i kväll och hoppas ni får en bra fredagskväll/natt och en riktigt riktigt bra lördag, det ska jag försöka ha efter att jag pluggat lite.Godnatt och sov så gott
    Godnatt och sov så gott!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:44:27 följande:
    Mandi: Jag har svarat på din fråga lite längre upp. Puss på dig. ;)Tant Ena ( Velour ): Du vet att jag skojade? Puss på dig med. ;)Sedek: Skickar en puss till dig också. Sov gott.Med detta lämnar jag Tant-gänget till dig Sedek. Ta det försiktigt så du inte fastnar i löständerna och valkarna nere vid knäna ÄR bröst gubben om du undrar sen. Mandi & Velour:   PUSS på er.
    Godnatt och puss!! Sov så gott!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:37:56 följande:
    Men har man det i generna så är det inte mycket man kan göra åt det, även om jag tror att miljön påverkar mer än arv så måste du ju ha lite iranie i dig. Du är så bra som du är.. du ska inte ändra på dig, jag kyler ner dig om du blir för upprörd. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det finns inga iraniegener...det var ju sånt tänk som satte igång rasismen och nazismen. Uppfostran och allt annat externt däremot..

Ja, jag behöver dig att kyla mig med
  • Mandi74

Vellan, försvann du oxå??  *känner mig ensam och övergiven*

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:48:28 följande:
    Det finns inga iraniegener...det var ju sånt tänk som satte igång rasismen och nazismen. Uppfostran och allt annat externt däremot..Ja, jag behöver dig att kyla mig med
    Klart det gör, alltså inte iraniegener på det viset men du fattar vad jag menar.. tönt.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-13 00:35:32 följande:
    Hahaha.. hur mycket du än vill så är det den enda du inte kan stya, folks tankar. Du kan försöka påverka, få folk att ändra uppfattning.. men inte mer. *du är för go du* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Fast jag skojade där. Ta det inte på för stort allvar Jag läser sociologi (jisses, nu kommer säkert detta att användas emot mig själv) och är det NÅT de tjatat om är det just detta att man inte kan styra folk som Pavlov gjorde mot sina hundar men att man däremot kan påverka varandra på andra sätt.

Men visst är jag gullig?
Svar på tråden Tråddödare forts....