• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:38:31 följande:
    Jag är gammal och trött.. *bjuder på den Scratchy* Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Shit, då har jag fem år kvar innan jag går i pension! Fast iofs jätteskönt!
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-14 15:26:33 följande:
    Att du inte skulle bry dig så länge du inte får veta det, bottnar det inte i att det ändå inte går att hindra någon från att vara otrogen?Jag kommer ihåg min ex-man som "hotade" med att vara otrogen om jag inte ställde upp sexuellt på vissa saker. Då sa jag att "då får du vara otrogen om du vill. Jag tänker inte ge efter och gå med på saker som jag inte mår bra av för att behålla dig. Sen kan jag heller inte hindra dig om du vill vara otrogen. Älskar du mig, är du inte otrogen helt enkelt, men om blir otrogen mot mig nån dag, var åtminstone en man och berätta för mig så jag kan gå vidare med mitt liv".
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.

Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.

Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
  • Velour
    Midka skrev 2010-02-14 18:40:53 följande:
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
    Ok, intressant!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:33:24 följande:
    Så vad har du gjort idag då? (Mandi)
    Sovit länge, duschat, diskat, suttit vid datorn, varit och handlat, hämtat sonen, lagat mat..

Så himla kul att var jag.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-14 18:46:38 följande:
    Sovit länge, duschat, diskat, suttit vid datorn, varit och handlat, hämtat sonen, lagat mat.. Så himla kul att var jag. Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
    Det har hänt saker alltså. Jag har gjort mindre än det där
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:40:20 följande:
    Shit, då har jag fem år kvar innan jag går i pension! Fast iofs jätteskönt!
    Pension! Syftar du på min ålder då eller vad?

Jag är inte pensionär!!
  • Velour

Jag måste kila iväg nu och ta hand om lillkillen som precis kom hem

Tjadå!

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-14 14:59:07 följande:
    Hmm...svårt det där. Jag vill inte gärna säga att visst beteende är typiskt tjejigt eller killigt, men oftast skapas det en sorts atmosfär när killar samlas och en helt annan när tjejer samlas. Du kanske kan fråga en av dina närmsta killkompisar om varför du har svårt att få tjejkompisar så kan ni ju sitta och diskutera saken och han kanske kan ge sig sin bild av dig. Och för att göra diskussionen lite mer seriös, försök då att se bortom avundsjuka. För allt bottnar inte alltid i avundsjuka/svartsjuka.Ha det nu så bra så länge!
    Velour gumman :)

Nu har jag läst inlägget två gånger men jag förstod inte vart avundsjuka/svartsjuka kom in i bilden.

Har för övrigt frågat mina killkompisar flera gånger varför jag inte kan han tjejkompisar men då får jag till svar " eee, skit i dom. du har ju oss " eller " Men räknas inte vi? " Det är ju inte det jag vill höra men längre än så har jag inte kommit.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-14 18:40:53 följande:
    Jo... lite bottnar det i det. Vi hamnar i bland i situationer vi inte riktigt rår över och om det skulle hända vill jag inte veta eftersom det blir jag som blir "bärare" av problemet och inte han som varit otrogen. Där tror jag att vi skiljer oss åt, du och jag. Jag vill inte veta! När han talar om dumpar han skiten två gånger i mitt knä. Första gången genom att göra det och andra genom att berätta det.Vill han skiljas så ska han berätta. Jag tror det är svårt att komma över om det skulle hända.Jag pratar om en fullbordad penentrenrande sexualakt. Rose frågade om var gränsen går och vad som kan uppfattas som otrogen och där drar jag gränsen vid att min man ska kunna komma in i rummet/samtalet när som helst utan att jag ska känna att jag behöver dölja något. Har jag något att dölja är jag på väg att vara otrogen.... Så är mitt sätt att se.
    Känner som du, har han gjort ett fel steg, ångrar sig och vil leva med mig för att han älskar mig. Då vill inte jag heller veta, det får vara hans börda att bära.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-14 18:39:19 följande:
    Jahapp. Då var det avklarat.
    Det är lite jobbigt för jag ar vart så ambitiös så jag har satt fast alla sladdar på baksidan av det skåpet han har tvn på.. så då måste jag lossa dom.

Sen är det skönt att han har tv i sitt rum, då kan man förpassa honom dit om han vill spela eller kolla på film när jag tittar på stora tvn.
Svar på tråden Tråddödare forts....