• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 20:32:33 följande:
    Jag är på gott humör. Fick helkroppsmassage av min kompis. Skönt ;) Han jobbar i en behandlingshem så han vet vad han gör. Verkligen uppskattad.
    Hej på dig

Vad skönt för dig då!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-15 20:23:23 följande:
    Men jag kan ju också göra alla de sakerna (även jag jag har smalare armar), betyder det att jag också är maskulin?En intressant sak jag läste i boken var att det inte är män som förtrycker kvinnan, utan maskuliniteten som förtrycker det feminina. Tål att tänkas på
    När går det över i ett förtryck?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Hej Roses! Skönt att du mår bättre idag.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Hittade detta..Öhhh, stämmer det på mig? Jag Egocentrerad? Näää ;)

* Gömmer mig för eventuella kommentarer * {#lang_emotions_tongue_out}

Vädurens ledande kvalitet och Marsinflytande ger honom de ultimata ledaregenskaperna. Eldens element ger honom dessutom ett oberäkneligt och oförskräckt temperament. Ett oerhört starkt ego och självförtroende gör honom visserligen till en bra ledare, men kan dock få honom att verka alltför dominerande och maktfullkomlig.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-15 20:33:20 följande:
    Hej sedek ;) * Väntar på min hälsnings-kyss *
    Jag har ett moraliskt dilemma här. Velour tycker jag har låg moral, och av någon anledning bryr jag mig faktiskt om vad hon tycker.

Men en hälsningskyss kan ju inte vara så farligt?

*funderar lite*

Okej....

*Kysser dig mjukt o varmt välkomnandes till tråden* På ett oskyldigt sätt med bibehållen moral.

{#lang_emotions_innocent}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-15 20:35:36 följande:
    Hej Roses! Skönt att du mår bättre idag.
    Hej Mandi ;)

Jag var hemma hos en kompis innan jag kom hit till mamma. Först fick jag stryk och fick det klart för mig att jag inte fick gnälla och ha mig sen efter middag fick jag massage så nu ska jag va snäll hela kvällen. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-15 20:33:02 följande:
    Inte på samma maskulina sätt som jag. Vilket resluterar i att det inte är maskulint, du gör det på ett feminint sätt och jag på ett maskulint. Det måste ses och upplevas, går inte att beskrivas i ord på ett rättvist sätt.
    Jo jag förstår. Du är ju trots allt en man och jag en kvinna. Och jag tror att jag kommer att få äta upp dessa ord innan kursens slut
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:30:23 följande:
    Gokväll guys ;)* Gömmer mig för Velour och skäms skallen av mig * Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
    Hej Men det var jättegulligt ju! Vad skäms du för?
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-02-15 20:36:30 följande:
    Jag har ett moraliskt dilemma här. Velour tycker jag har låg moral, och av någon anledning bryr jag mig faktiskt om vad hon tycker.Men en hälsningskyss kan ju inte vara så farligt?*funderar lite*Okej....*Kysser dig mjukt o varmt välkomnandes till tråden* På ett oskyldigt sätt med bibehållen moral.
    Nawwwwww :p

Äh, Tant Ena ska jag nog kunna tvinga ändra lite på sina värderingar. Några månader i min sällskap så ska det nog få fram hennes värsta sidor. :p

* Kramar Sedek och ger honom en varm kyss. Har precis fått i mig lite jordgubb-glass så du får lite jordgubb-smak * {#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Roses skrev 2010-02-15 20:31:26 följande:
    Tur du har som ännu inte behöver bry dig. Det är inte snyggt med vita strån i så ung ålder och jag vill ännu inte behöva förstöra håret genom att färga det. FAN!
Svar på tråden Tråddödare forts....