• Midka

Tråddödare forts....

Ska tvåla in lillen... BRB

• Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 17:42:52 följande:
    10 månader - idag faktiskt! Ja dom blir bara roligare och roligare! Nej men jag vill ut på min kalorirunda innan det blir helt mörkt bara. Och eftersom sambon är iväg så måste plutten följa med.
    Då finns det bara ett alternativ.... Väck plutten! {#lang_emotions_cool}
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-13 17:44:13 följande:
    Har inga hemma... Men jag har chokladkaka...  fast jag är inte sugen på det... "funderar vidare"
    Potatisgratäng med baccon....
    Baccon, stekt potatis och äggröra...
  • Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 17:48:04 följande:
    Vare nån som sa choklakaka!?
    Jag har tittat på Wille Wonka idag... Kalle och chokladfabriken. Blir faktiskt lite mätt bara av att se så mycket choklad....
  • Midka
    {#lang_emotions_heart}Velour skrev 2010-03-13 17:59:47 följande:
    Jag vet går på lågvarv och fäktar inte med armarna. På så sätt tror jag att jag kan hålla mig flytande.Men nu ska jag ta en paus..känner att jag behöver samla mig lite.Ses!
    {#lang_emotions_heart}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-13 18:04:06 följande:
    hej trådvänner!har varit ute 3,5h i det fina vädret, skönt med sol! hur är det med er då? (och måste ni prata choklad..?!)
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
    Gott att du är tillbaka.
    Vi har varit ute och grävt snö idag så jag käner hur det hettar på kinderna!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-13 18:16:56 följande:
    hej!den här vintern är det otroligt skönt att bo i lägenhet och slippa skotta!
    Jag har tänkt tanken när det bara snöade och snöade och snöade.... Nu kommer våren snart och då är jag glad i vårt hus!
  • Midka
    VELOUR!!!!
    Grattis!
    Av alla nummer jag brukar knipa eller ännu värre Isso... Och så tar du nr 20 000.
    Åh så fint!

Jaha! Var är nu alla drinkar ni hinkat när jag varit borta? Finns det någon kvar....?
    Nej, trodde inte det.... {#lang_emotions_yell}

Lätt irriterad att ni skulle ta 20 t när jag itne är här... {#lang_emotions_yell}
    Jag förstår att jag får skylla mig själv  men ändå!!!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-03-13 22:21:02 följande:
    Jaha.. vad har man nu missat..
    Velan är lite låg (ialla fall innan Sedek kom med massa kramar...)
    Roses håller nog på att packa till resan.
    Sedek står för stora famnen.
    Fiona är tillbaka!
    Jha läser ikapp... i övrigt är det nog bra med henne.
    Vår nya kamrat  (namn.... namn.... namn....) är på choklad jakt iom pms.
    Jag har sett melodifestivalen.
    Du då?
Svar på tråden Tråddödare forts....