• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-19 12:04:20 följande:
    Nja lite värre tyckte jag det var, det var ju även en bunke flickor som slogs om att få dela hytt med dig på den där kryssningen som du ovetandes har tackat ja till
    Så var det inte alls.. det var inga som slogs, det var bara en som bestämde det.. så det så.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:06:04 följande:
    Man kan faktiskt ha seriösa diskussioner med honom, men man måste hälla honom full med alkohol först. Han funkar liksom tvärtom mot alla andra. Red Bull har samma effekt på honom som alkohol har på andra. Väldigt roligt!
    Aha.. vet vem jag ska supa full på båtresan.
  • confligere
    Jagbyttenick skrev 2010-02-19 12:11:59 följande:
    Vad händer då med Red Bull & vodka?!
    Har aldrig testat. Men de två senaste gångerna jag gett honom Red Bull har han efter en stund luggit på golvet och fnissat tills han varit lila i ansiktet.
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:15:28 följande:
    Jag började annars tro att någon var på väg att sno min tjej.Jag vet inte om ni märkt det, men Scratchy har fått någon form av perversion för matematiska ekvationer den senaste tiden, så han visade mig en ekvation som bevisar att det inte går att få tag på en bra tjej, en annan som bevisar att förhållanden är onda. Och sedan något ekvationssystem som försökte få fram att jag och min tjej är okompatibla. Men där hängde jag inte med på ett ord han sa, så jag tänker nog stanna med henne tills han kommer med bättre bevis.
    Haha.. han har försökt komma med sina matematiska ekvationer men ingen har varit intresserad så han har nog lagt ner det.

Han har nog kollat för mycket på Numbers som går i repris på tv.
  • Mandi74
    confligere skrev 2010-02-19 12:16:59 följande:
    Har aldrig testat. Men de två senaste gångerna jag gett honom Red Bull har han efter en stund luggit på golvet och fnissat tills han varit lila i ansiktet.
    Haha.. kan inte ens se det framför mig. "Tuffa, elaka" elaka Scratchy som en fkol flicka fnissandes på golvet..

Men tack för informationen! Den ska användas väl..

• confligere
    Mandi74 skrev 2010-02-19 12:18:25 följande:
    Haha.. han har försökt komma med sina matematiska ekvationer men ingen har varit intresserad så han har nog lagt ner det. Han har nog kollat för mycket på Numbers som går i repris på tv.
    Scratchy kan inte byta kanal på tv:n så han kollar väl på det som är. Går det på 6:an?
  • confligere
    Mandi74 skrev 2010-02-19 12:20:14 följande:
    Haha.. kan inte ens se det framför mig. "Tuffa, elaka" elaka Scratchy som en fkol flicka fnissandes på golvet.. Men tack för informationen! Den ska användas väl..  
    Kan också upplysa om att när han blir trött kan det få samma effekt. Han satt och skrattade hysteriskt en hel föreläsning en gång utan att han själv hade en aning om vad som var roligt. Men det är på grund av hans ovana att vara vaken alldeles för länge.
  • confligere

Men nu ska jag skaffa mig något att äta innan eftermiddagspasset. Är ensam tolk på förhandlingarna sen, så jag måste vara i god form.

• Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 12:20:49 följande:
    Scratchy kan inte byta kanal på tv:n så han kollar väl på det som är. Går det på 6:an?
    Tv4+
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-19 12:15:45 följande:
    Så var det inte alls.. det var inga som slogs, det var bara en som bestämde det.. så det så.
    Jajaja, petitesser
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....