• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74

Och så dödade jag tråddödartråden..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • confligere
    Mandi74 skrev 2010-02-19 11:38:07 följande:
    Så det är folks sovvanor som gör om du umgås med dom eller inte? Eller är det så att tiderna inte passar herrn, får du bara leka här på dagtid.
    Men jag är inte vaken på nätterna, förutom ibland på helgerna.
  • confligere

Nu var (det ytterst korta) förmiddagspasset på tingsrätten avklarat. Tre timmars lunchrast väntar nu.

• confligere

Scratchy är förmodligen runt 190 cm lång. Det är lite svårt att avgöra eftersom han har allt hår stående rakt uppåt, så i vintras tror jag han var uppe på 2.00.

Han skriver att jag är kort och tjock eftersom han är längre och väger mindre än vad jag gör.

• Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 09:58:50 följande:
    Jaha, det var inte värre än så? Jag är 182 centimeter lång och väger 75 kilo. Så, någon måste ha farit med osanning.
    Nja lite värre tyckte jag det var, det var ju även en bunke flickor som slogs om att få dela hytt med dig på den där kryssningen som du ovetandes har tackat ja till {#lang_emotions_laughing}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • confligere
    Mandi74 skrev 2010-02-19 11:40:18 följande:
    Inte så oväntat, pratar någon någon gång sanning..
    Man kan faktiskt ha seriösa diskussioner med honom, men man måste hälla honom full med alkohol först. Han funkar liksom tvärtom mot alla andra. Red Bull har samma effekt på honom som alkohol har på andra. Väldigt roligt!
  • confligere
    Jagbyttenick skrev 2010-02-19 12:04:20 följande:
    Nja lite värre tyckte jag det var, det var ju även en bunke flickor som slogs om att få dela hytt med dig på den där kryssningen som du ovetandes har tackat ja till
    Oj! De kanske borde slåss med min flickvän istället för varandra i sånna fall.
  • Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 12:07:04 följande:
    Oj! De kanske borde slåss med min flickvän istället för varandra i sånna fall.
    Jo, "Någon" kom ju in och dämpade striden lite med den infon Du kan få sitta på nördbänken med drink i hand och iaktta de andra istället
  • Jagbyttenick
    confligere skrev 2010-02-19 12:06:04 följande:
    Man kan faktiskt ha seriösa diskussioner med honom, men man måste hälla honom full med alkohol först. Han funkar liksom tvärtom mot alla andra. Red Bull har samma effekt på honom som alkohol har på andra. Väldigt roligt!
    Vad händer då med Red Bull & vodka?!
  • confligere
    Jagbyttenick skrev 2010-02-19 12:11:17 följande:
    Jo, "Någon" kom ju in och dämpade striden lite med den infon Du kan få sitta på nördbänken med drink i hand och iaktta de andra istället
    Jag började annars tro att någon var på väg att sno min tjej.

Jag vet inte om ni märkt det, men Scratchy har fått någon form av perversion för matematiska ekvationer den senaste tiden, så han visade mig en ekvation som bevisar att det inte går att få tag på en bra tjej, en annan som bevisar att förhållanden är onda. Och sedan något ekvationssystem som försökte få fram att jag och min tjej är okompatibla. Men där hängde jag inte med på ett ord han sa, så jag tänker nog stanna med henne tills han kommer med bättre bevis.
Svar på tråden Tråddödare forts....