Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-31 19:18:25 följande:
    Den där var så felriktad att jag inte lyckas ta åt mig om jag ens försöker...
    Men tönt tog du åt dig..

För den delen så är allt relativt, även om du inte tycker du är en nörd så finns det säkert de som gör det.. hur cool du än är i dina egna ögon, så finns det alltid de som tycker de är coolare och säkert oxå är det.

Nej, jag anser inte mig själv vara cool.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-01-31 19:13:03 följande:
    Hänt..njae..inte mycket...förutom att jag nu fått det FL-konstaterat att det är mitt fel att katten fick lida eftersom jag inte gjorde ditt o datt för att ordna allt...sedan så spelar det tydligen ingen roll att jag inte KUNDE göra något... äh, skit samma...Njae, sjukt kallt ute...o har just hällt i mig en liter avokadosmoothe så nu är jag vääääldigt frusen...."gör te"Söndag kväll...mmmmmmm, härligt för då vet man ju att jobbet kallar i morgon bitti... "blä"
    Vem bryr sig vad fl tycker, ta inte åt dig.

Du hade inget ansvar när det gällde katten.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 19:27:44 följande:
    Ja, precis som du tog åt dig av bitch...
    Man väljer ju själv vilket man vill ta åt sig av.. och man kan säkert själv oxå själv avgöra vilket som är rimligt att ta åt sig av.

Ibland kan jag tycka att folk får skylla sig själva som startar trådar som bara skriker, döm mig.
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:02:16 följande:
    Man väljer ju själv vilket man vill ta åt sig av.. och man kan säkert själv oxå själv avgöra vilket som är rimligt att ta åt sig av.Ibland kan jag tycka att folk får skylla sig själva som startar trådar som bara skriker, döm mig.
    Och så svarar jag helt fel.. som vanligt.

Jag erkänner, jag läste inte ordentligt!
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-01-31 20:09:38 följande:
    Så lätt hänt.... så lätt....Vi (jag talar givetvis för alla andra som är här i tråden....) funderade men var lite finkänsliga och ville inte påtala det uppenbara...
    *räcker ut tungan åt Midka*
  • Mandi74

Åhhh.. jag har gjort en sak idag som gjorde mig så extremt glad, det tråkiga är att jag inte kan berätta om det. Måste bara berätta att jag är så glad..

Jag är ett steg närmre den jag en gång var.

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-31 20:20:29 följande:
    Hej F!Måste bara, kan inte låta bli när det gäller dig...Ställ dig själv några frågor. Varför jobbar du? Vad händer om du slutar jobba? Måste du flytta? Kan du shoppa på samma sätt? Vad händer om du bara skiter i jobbet denna veckan? Vad händer med dina karriärsplaner? Kommer ditt förhållande påverkas av att du slutar jobba?Ditt jobb är inte påtvingat, i slutändan är det ett val, du har valt att gå o jobba i morgon. Om man klarar att fråga sig fram till att det verkligen är ett val och inte ett tvång så brukar det bli lättare. Jag jobbar för att... osv! Jag är obotlig, jag vet...
    Måste bara fråga vad du jobbar med? Levnadscoatch?
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:27:36 följande:
    Är människan seriös?www.familjeliv.se/Forum-5-154/m50421999.htmlJag tänker att man ska vara smart och seriös när man är guide. Denna människa brister i alla fall på ett av dem, möjligtvis båda...
    Har du sett att tråden ligger i snadlådan?
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-31 20:28:52 följande:
    Nice!Men den sista meningen fattar jag inte...Den? Nu tolkar jag fritt...
    Jag har inte varit mig själv på ett bra tag pga en massa omständigheter, men nu känner jag att jag börjar bli mig själv igen mer och mer..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-01-31 20:30:25 följande:
    Om 20 år kanske...Men jag är rätt påläst på området, en av mina hobbys
    Ok.. vill du levnadscoatcha mig?
Svar på tråden Tråddödare forts....