Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-31 20:33:18 följande:
    Ja, men jag tyckar ändå att det är oseriöst av en guide att driva med hur folk formulera sig på fl. Inte så representabelt av administrationen liksom. Eller så märket hon inte problemet och då är hon inte smart. Därför står jag fast vid att hon kan inte både vara smart och seriöst, det brister i det ena eller det andra...
    Jo.. men sen vet jag inte hur representativa guiderna ska vara, det är ju inte valda med omsorg om man säger så.

Men visst, jag fattar vad du menar.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 20:34:40 följande:
    You'll be sorry...
    Inte mer sorry än vad jag är nu..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-01-31 22:01:47 följande:
    Men Scratchy då! Det räcker med att Roses har PMS.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-01-31 22:01:47 följande:
    Men Scratchy då! Det räcker med att Roses har PMS.
    Och han vill bli min livscoach, låter farligt.. undrar om jag kommer bli arg och bitter jag oxå då..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:08:27 följande:
    Inte mer än du redan är... knappt möjligt...
    Är det du som är min spegelbild då??
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:09:35 följande:
    Ja, ni tjejer har ju en ursäkt. Det ni egentligen gör är att ni samlar på er all inneboende ondska och sen släpper ni ut den när ni har en ursäkt...
    Vill du att jag ska ge dig en ingående förklaring på vad som händer i kroppen när man har pms och mens, eller inser du själv att du har fel..
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:10:30 följande:
    Ser du ut som på min avatar när du tittar dig i spegeln? I så fall ja!
    Eftersom det är du? {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:13:25 följande:
    Det finns ingen logik i någonting du skriver längre...
    Det är bara du som inte fattar.. men det är nog för att du är en kille som har pms.
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-01-31 22:28:25 följande:
    Men oj vad lite ni fattar plötsligt. Grunden är att alla människor har hormoner, både killar och tjejer. Det är bara det att ni har det centrerat till några dagar i månaden. Alltså vet ni att ni har alibi under den tiden, och kan sådeles skjuta upp andra agressioner till den tiden då ni har något att skylla på. Vi killar har inget att skylla på någonsin, för att trots att forskare säger att män har lika mycket humörpåverkande hormoner som ändras under månaden så är det utspritt på ett sånt sätt att de här extra agressionerna som kommer av yttre påverkan oberoende av hormoner, inte kan tas ut på något sätt eftersom vi aldrig har ett socialt accepterat alibi. Fattar du inte nu så får du inte veta!
    Men hur många kvinnor/tjejer tror du går runt och spara på en massa agressioner för att sen släppa lös dom när mensen kommer? Ditt resonemang är ju bara löjligt just nu, man kan inte styr över sin pms.. tyvärr kanske, men så är det. Jag skyller inte på nånting jag bara konstatera fakta.
  • Mandi74

Velour.. du får skaffa dig en nya avatar, den gröna färgen klär dig inte.

Svar på tråden Tråddödare forts....