• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-25 23:23:33 följande:
    Hej på dig! *Klar med hemtentan? Svar: Ja *Är lillen frisk? Svar: Nästan, men tackar som frågar. *Mår du bra? Svar: Ja, tack! *Har du ätit nått? Svar: Ja, frukost på morgon, middag runt 18-tiden (nada aptit igen) *Vad har du på dig? Svar: Använd fantasin *I morgon är det fredag! Ska du nått skoj i helgen? Svar: Japp, syrran hälsar på och vi ska åka till Norrköping och hälsa på kusin med sambo. *Orkar du svara på en massa frågor? Svar: Yes -------------------------------------------------- ------------------------------- Och nu, några frågor till dig: *Hur mår du? *Är du fortfarande i Örebro? *Har du mycket kvar att plugga inför din tenta? *Vad för kul ska du hitta på i helgen? *Vad för gott har du ätit idag? *Tycker du om plankstek? *Var du jultomte i julas?
    Jepp, då kommer svaren här:

*Hur mår du?
    Prima

*Är du fortfarande i Örebro?
    Nej, kom hem för ett tag sedan.

*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta?
    Jaa... Har pluggat mycket, säkert dubbelt så mycket som inför förra. Förra ämnet var en barnlek jämfört med detta{#lang_emotions_throwup}

*Vad för kul ska du hitta på i helgen?
    Ooohh, det blir skridskoåkning gissar jag, och plugg, och kanske ett besök på söndagsskolan i kyrkan, tja jo ungefär så.

*Vad för gott har du ätit idag?
    Hotellfrukost-extra large för jag hade gott om tid i morse, pluggade på hotellet i förmiddags. Och så blev det en Big Tasty m vatten utan pommes. Och så ca 100 g rena kolhydrater och lite protein. Och 3 stekta ägg m kaviarmackor. Och ytterligare mackor m mjölk. Och en påse caschewnötter. Bara 3-4 dagar kvar nu...

*Tycker du om plankstek?
    Oh ja! Lite 80-tal men fortfarande lika gott

*Var du jultomte i julas?
    Nej faktiskt inte, första julen att INTE vara tomte.

Gött att du mår bra då, och lilleman på bättringsvägen. Hemtenta klart, härligt! Min fantasi talar om för mig att du har, nej, det behåller jag för mig själv
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-25 23:27:48 följande:
    Oh no! Menar du att du känner en magsjuka på väg? Håller tummarna att det inte blir så. Iallafall inte imorgon. *håller tummarna*
    Jag hoppas ju inte det så därför vill jag att ni håller tummarna för mig
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Mandi74
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:25:57 följande:
    Åh, kan ni inte hålla tummarna för mig, jag har ont i huvudet och fryser fast jag inte har feber och nu börjar det bubbla i magen... Jag ville ju bowla imorgon, de sade att jag fick följa med om ingen av oss blev sjuka Loppan mådde iallafall bra när han gick och lade sig!
    Oh no.. håller tummarna så hårt jag kan!

Din stackare!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:25:57 följande:
    Åh, kan ni inte hålla tummarna för mig, jag har ont i huvudet och fryser fast jag inte har feber och nu börjar det bubbla i magen... Jag ville ju bowla imorgon, de sade att jag fick följa med om ingen av oss blev sjuka Loppan mådde iallafall bra när han gick och lade sig!
    *HÅller tummarna*

Hjälper det?

Hoppas du klarar dig!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-02-25 23:34:41 följande:
    Jepp, då kommer svaren här:*Hur mår du? Prima *Är du fortfarande i Örebro? Nej, kom hem för ett tag sedan.*Har du mycket kvar att plugga inför din tenta? Jaa... Har pluggat mycket, säkert dubbelt så mycket som inför förra. Förra ämnet var en barnlek jämfört med detta*Vad för kul ska du hitta på i helgen? Ooohh, det blir skridskoåkning gissar jag, och plugg, och kanske ett besök på söndagsskolan i kyrkan, tja jo ungefär så.*Vad för gott har du ätit idag? Hotellfrukost-extra large för jag hade gott om tid i morse, pluggade på hotellet i förmiddags. Och så blev det en Big Tasty m vatten utan pommes. Och så ca 100 g rena kolhydrater och lite protein. Och 3 stekta ägg m kaviarmackor. Och ytterligare mackor m mjölk. Och en påse caschewnötter. Bara 3-4 dagar kvar nu...*Tycker du om plankstek? Oh ja! Lite 80-tal men fortfarande lika gott *Var du jultomte i julas?Nej faktiskt inte, första julen att INTE vara tomte.Gött att du mår bra då, och lilleman på bättringsvägen. Hemtenta klart, härligt! Min fantasi talar om för mig att du har, nej, det behåller jag för mig själv
    Mycket att stå i alltså. Och mycket mat har du ätit även om det verkar som att det mesta var nyttigt (förutom Big Tastyn som egentligen är skitsamma eftersom livet är kort och lite kul måste man väl ha). Visste inte att plankstek var 80-tal faktiskt. Men vissa maträtter blir aldrig blasé, som plankstek som är så förbannat gott att jag vill gråta!

Så du brukade vara tomte varje gång förutom just sist? Vem var tomten den här gången?

Just ja, glömde fråga: Tränade du nåt när du var i Örebro?
  • Jagbyttenick

Tack, jag hoppas det hjälper, inget har hänt ännu! Det är säkert bara psykologiskt, hypokondrikern som talar

• Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:35:56 följande:
    Jag hoppas ju inte det så därför vill jag att ni håller tummarna för mig
    Förresten, har du bestämt dig vilka kläder du ska ha imorgon? Blir det kjolen eller nåt annat?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-25 23:48:47 följande:
    Förresten, har du bestämt dig vilka kläder du ska ha imorgon? Blir det kjolen eller nåt annat?
    Vågar inte tänka på det idag, men eftersom jag ska jobba hemma imorgon på dagen så har jag gott om tid att bestämma mig
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:47:00 följande:
    Tack, jag hoppas det hjälper, inget har hänt ännu! Det är säkert bara psykologiskt, hypokondrikern som talar
    Det är Scratchys fel! Igår var han en hypokondriker och oroade sig över magsjuka så det verkar ha smittat av sig på dig så att du nu går omkring och tror en massa!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-25 23:49:59 följande:
    Vågar inte tänka på det idag, men eftersom jag ska jobba hemma imorgon på dagen så har jag gott om tid att bestämma mig
    Ok, skönt
Svar på tråden Tråddödare forts....