• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Polly S
    Velour skrev 2010-02-26 10:50:01 följande:
    Ja, jag lämnade in den imorse Men jag ska inte fira än. Ska först vänta och se vad för betyg jag får.
    ah, smart! kändes det som om det gick bra då? lyckades du jämföra teorierna?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-26 00:00:09 följande:
    Hhahah Sov gott och hoppas du mår strålande imorgon. Kram
    Jag mår strålande och Loppan likaså, så det blir bowling ikväll! {#lang_emotions_sunny} Nu ska jag bara komma på klädsel
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:54:42 följande:
    Du har ju hela helgen på dig.. som dom sa i någon reklam för länge sen. Vi ska göra oss i ordning och åka till Maxi, har ingenting hemma. Har inte handlat eftersom inte sonen varit hemma så idag får jag ta mig i kragen och se till att få det gjort. Jättekul fredagen och den 27.. not! Hoppas ni får en trevlig lunch!
    Det är den 26:e idag annars Men vi ska också åka och storhandla i eftermiddag. Fördelen med att "jobba" hemifrån
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:55:14 följande:
    Men du måste ju fira att du blev klar och i tid..
    Jag har inga svårigheter att bli klar i tid, det har liksom aldrig varit det som varit problemet. Min ångest går alltid ut på att göra ett tillräckligt bra jobb så att jag blir godkänd
  • Velour
    Polly S skrev 2010-02-26 10:55:32 följande:
    ah, smart! kändes det som om det gick bra då? lyckades du jämföra teorierna?
    Jag är rätt nöjd och jag gjorde en hel sida med jämförelse av två teorier som ska stå i relation till mitt ämne...eller nåt sånt. Men hoppas att läraren också blir nöjd
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-26 12:26:23 följande:
    Jag mår strålande och Loppan likaså, så det blir bowling ikväll! Nu ska jag bara komma på klädsel
    Åh vad härligt! *pussar min tummar*
  • Velour

Nu ska jag återgå till städandet. *suck*

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-26 13:20:27 följande:
    Åh vad härligt! *pussar min tummar*
    Tack för tumhållandet
    Jag behöver verkligen gå ut och ha roligt med mina kollegor, har blivit utskälld på mailen hela dagen för ett misstag jag gjort.
    Det är inte lätt när man bara har jobbat med området i mindre än ett år och det är helt nya arbetsuppgifter
    Men alla förutsätter att jag kan och vet allt, och framförallt att jag har fler timmar på mitt dygn än någon annan...
    Nää, inte ofta jag vantrivs, men den nye chefen som jag ska serva är en riktig dinosaurie som är van att bli servad av någon liten kontorsslav. Min egen närmaste chef tycker också att han är en pain in the ass, men det är ju den generationen av gubbar som är så jävla fast i femtiotalet.
    Han skällde ut mig för att vi hade slut på ohålat kopieringspapper och hade dessutom mage att gå till en av de andra cheferna och inhämta fler likasinnade åsikter. Då blir jag heligt förbannad, särskilt som pappret inte var mitt fel - och vilken jävla prioriteringsförmåga han har då?! Det är viktigare med ohålat papper än att jag blir färdig med materialet till anbudet jag ska skicka på måndag, eller hur? {#lang_emotions_yell}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-02-26 13:27:53 följande:
    Tack för tumhållandet Jag behöver verkligen gå ut och ha roligt med mina kollegor, har blivit utskälld på mailen hela dagen för ett misstag jag gjort. Det är inte lätt när man bara har jobbat med området i mindre än ett år och det är helt nya arbetsuppgifter Men alla förutsätter att jag kan och vet allt, och framförallt att jag har fler timmar på mitt dygn än någon annan... Nää, inte ofta jag vantrivs, men den nye chefen som jag ska serva är en riktig dinosaurie som är van att bli servad av någon liten kontorsslav. Min egen närmaste chef tycker också att han är en pain in the ass, men det är ju den generationen av gubbar som är så jävla fast i femtiotalet.Han skällde ut mig för att vi hade slut på ohålat kopieringspapper och hade dessutom mage att gå till en av de andra cheferna och inhämta fler likasinnade åsikter. Då blir jag heligt förbannad, särskilt som pappret inte var mitt fel - och vilken jävla prioriteringsförmåga han har då?! Det är viktigare med ohålat papper än att jag blir färdig med materialet till anbudet jag ska skicka på måndag, eller hur?
    Ohoh..det är SÅNA chefer som är farliga Men vilken tur du har som har de andra som håller dig om ryggen. I sinom tid kommer denna chef att fatta hur läget ser ut Håll ut!
  • Polly S
    Mandi74 skrev 2010-02-26 10:54:42 följande:
    Du har ju hela helgen på dig.. som dom sa i någon reklam för länge sen. Vi ska göra oss i ordning och åka till Maxi, har ingenting hemma. Har inte handlat eftersom inte sonen varit hemma så idag får jag ta mig i kragen och se till att få det gjort. Jättekul fredagen och den 27.. not! Hoppas ni får en trevlig lunch!
    japp, räknar med söndagen!

stackare, jag väntar med maxi till på måndag, idag känns det som självplågeri!

tack, lunchen var trevlig!
Svar på tråden Tråddödare forts....