• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick

Gott nytt år... Här har en förkylning rusat in däckat mig på typ två timmar bara... Känner verkligen inte för skumpa just nu Jaja, vi bor bra och lär få se fina fyrverkerier om jag orkar hålla mig vaken en timme till. Lilleman gillade dem, vi stod i fönstret och tittade en lång stund innan han gick till sängs vid kl 20. Sover hur gott som helst trots mullret
    Såg nyss Monsters vs Aliens för första gången och tyckte den var rolig
    Gott slut och gott nytt mina vänner!
    Kram
    {#lang_emotions_cheers}

• Midka
    Ord blind skrev 2009-12-31 21:29:03 följande:
    Ja, det är inte så mycket som sker här... Bebis sover, jag mår illa av att jag ätit för mycket o.s.v.
    Vi åt marängswiss för en timme sen..... behöver jag säga mer?? Uff, vad mätt jag är!
    Vi har precis smällt av våra rakterer, kommer kunna se ganska många andra vid tolvslaget, och jag tror lilleman kommer sova gott vid den tiden.....
    Just nu ligger han i soffan bredvid mig och njuter av en päronjos... Kunde inte bli en så mycket bättre nyårsafton!

Kram på er vänner!!!!!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-31 22:55:43 följande:
    Gott nytt år... Här har en förkylning rusat in däckat mig på typ två timmar bara... Känner verkligen inte för skumpa just nu Jaja, vi bor bra och lär få se fina fyrverkerier om jag orkar hålla mig vaken en timme till. Lilleman gillade dem, vi stod i fönstret och tittade en lång stund innan han gick till sängs vid kl 20. Sover hur gott som helst trots mullret Såg nyss Monsters vs Aliens för första gången och tyckte den var rolig Gott slut och gott nytt mina vänner!Kram
    Har inte sett den än... Däremot älskar jag 'Robotar'!
    Krya på dig!!!
  • Midka

Vilket ljuvligt lugn! Har hunnit att kappa igen på flera trådar utan att det är mörka igen, igen, igen...

Helt annat: Jag är årsbarn med Jill Johnsson. Hon är så himla snygg och duktig och har kommit så långt i sin karriär. Det är först när jag ser folk i media, i samma ålder som jag uppmärksammar min egen ålder "på riktigt". Vet inte om jag värderar det åt något håll... Det blir bara så tydligt att jag är 36 år på något sätt.

• Midka

Bland mina arb. kamrater och andra hör jag då och då uttrycket:

"...men! Vi är väl ändå vuxna människor!"

Vilket konstigt uttryck!

Vad menar man egentligen? Att barn är korkade? Eller ungdommar?

Jag vet barn som beter sig mycket bättre än många vuxna, likaså ungdommar som har mycket mer klarsyn på världen än många vuxna jag träffat.
    Nästa gång jag hör uttrycket ska jag fråga vad de menar. Jag förstår det inte riktigt.

• Midka

Gud vad Lisa Nilsson sjunger bra! (Skansen)

• Midka

Hoppas Velour och S-mannen har det kul på festen!!

Och ni andra också, givetvis.

• Midka

Så har alla loggat ut...

Gott nytt år på dig, tråden!!{#lang_emotions_cheers}

Gott nytt på er andra också!!!

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-31 08:47:49 följande:
    Meh, nu blir alla avis här, särskilt jag Vi vill också fira nyår med Velour och Scratchy! Jag vet, ni får logga in och får uppdatera live från festen! Men ha det riktigt skoj ikväll
    Och inte har vi fått en enda rapport att glädjas åt.....
    Så antagligen har de super kul.
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-31 23:04:59 följande:
    Har inte sett den än... Däremot älskar jag 'Robotar'! Krya på dig!!!
    Tack Nu ska jag sova innan jag slår pannan i tangentbordet. Hoppas jag vaknar kry och kan åka på playdate/fika hos kompisen imorgon!!!
    Midka skrev 2010-01-01 00:35:48 följande:
    Och inte har vi fått en enda rapport att glädjas åt..... Så antagligen har de super kul.
    Alldeles, alldeles underbart {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....