• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood

Gott nytt på er alla..! {#lang_emotions_cheers}

Mitt "gamla år":

-Avslutades med att han jag skulle firat nyår med "dumpade" våra planer dagen innan nyårsafton...(då han tyckte det var onödigt eftersom jag varit sjuk...) o då hade jag ju redan tackat nej till de andra inbjudningarna...

-Avslutades med bråk med ex-mannen...
    (Han bråkade via sms för att jag känat pengar på skrot han lämnat kvar o vägrat kännas vid när jag bett honom ta bort skiten....men nu..när jag fått pengar så ville han ha dem... He he he...fet chans....)

Mitt nya år började med bråk med ex-mannen...
    (Då han e sur för ovan nämnda...så kommer han inte låta min son komma hit något under helgen med motiveringen: Det är min plikt som far att ta hand om honom under mina veckor.... GAH! Pucko... Eftersom det blev 2 udda veckor efter varandra o jag har sonen gämna veckor så hade vi kommit överens om att sonen skulle få vara hos mig lite under helgen...men nu straffar han mig med detta...men men..jag har mina hållhakar på honom...om han tror att han ska vinna en strid med mig så har han så djävla fel som man kan ha...)

Så...hoppas verkligen att ni andra har haft bättre "avslut" och bättre början...

I´m the one and only....of my kind...
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2010-01-01 13:50:20 följande:
    Gott nytt på er alla..! Mitt "gamla år": -Avslutades med att han jag skulle firat nyår med "dumpade" våra planer dagen innan nyårsafton...(då han tyckte det var onödigt eftersom jag varit sjuk...) o då hade jag ju redan tackat nej till de andra inbjudningarna...-Avslutades med bråk med ex-mannen...(Han bråkade via sms för att jag känat pengar på skrot han lämnat kvar o vägrat kännas vid när jag bett honom ta bort skiten....men nu..när jag fått pengar så ville han ha dem... He he he...fet chans....)Mitt nya år började med bråk med ex-mannen...(Då han e sur för ovan nämnda...så kommer han inte låta min son komma hit något under helgen med motiveringen: Det är min plikt som far att ta hand om honom under mina veckor.... GAH! Pucko... Eftersom det blev 2 udda veckor efter varandra o jag har sonen gämna veckor så hade vi kommit överens om att sonen skulle få vara hos mig lite under helgen...men nu straffar han mig med detta...men men..jag har mina hållhakar på honom...om han tror att han ska vinna en strid med mig så har han så djävla fel som man kan ha...)Så...hoppas verkligen att ni andra har haft bättre "avslut" och bättre början...
    Gud vad trist! {#lang_emotions_frown} Förstår varför han är ett ex.... Jag HATAR när folk använder barnen som slagträ! Smiley

Hoppas att resten av året blir bättre för dig! Kram och god fortsättning!!
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Velour

God fortsättning på er

Analysera mera!
  • Ord blind

God fortsättning!!

Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Velour
    Gott nytt på er alla..! Mitt "gamla år": -Avslutades med att han jag skulle firat nyår med "dumpade" våra planer dagen innan nyårsafton...(då han tyckte det var onödigt eftersom jag varit sjuk...) o då hade jag ju redan tackat nej till de andra inbjudningarna...-Avslutades med bråk med ex-mannen...(Han bråkade via sms för att jag känat pengar på skrot han lämnat kvar o vägrat kännas vid när jag bett honom ta bort skiten....men nu..när jag fått pengar så ville han ha dem... He he he...fet chans....)Mitt nya år började med bråk med ex-mannen...(Då han e sur för ovan nämnda...så kommer han inte låta min son komma hit något under helgen med motiveringen: Det är min plikt som far att ta hand om honom under mina veckor.... GAH! Pucko... Eftersom det blev 2 udda veckor efter varandra o jag har sonen gämna veckor så hade vi kommit överens om att sonen skulle få vara hos mig lite under helgen...men nu straffar han mig med detta...men men..jag har mina hållhakar på honom...om han tror att han ska vinna en strid med mig så har han så djävla fel som man kan ha...)Så...hoppas verkligen att ni andra har haft bättre "avslut" och bättre början...
    Jag beklagar verkligen allt strul. Särskilt känner jag igen ex-mansstrulet. Hoppas att det nya året bringar superenergier och en bättre tillvaro *kram*
    Analysera mera!
  • Midka
    Han kan dra åt.... Bara han lämnar sonen hos dig!
    Tänk... så fort det luktar en krona så börjar snålvattnet rinna hos folk! Hur länge har du bett honom? Om det var för en vecka sen och så gick det två dar och sen har du sålt det så kanske det inte var så snyggt men om det var för 3 månader sen eller mer så kan han se sig i stjärnorna! Bra jobbat Isse! Det där med nya... kanske ska se över dina val när det gäller killar.....{#lang_emotions_wink} Snygg bild du bytt till.
Svar på tråden Tråddödare forts....