Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Ord blind skrev 2009-12-27 19:18:22 följande:

Nej, jag tror Scratchy överdriver lite. :O)
    OK

Har du haft en bra dag?
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 19:21:25 följande:

Denna tråden är ganska intensiv, ibland orkar man helt enkelt inte. Vi sitter ju faktiskt ofta och "chattar", vi har ju aldrig något ämne och en kväll blir det lätt några sidor... Jag tycker det är mycket trevligt men ibland blir det för mycket för mig med. :)Är det någon som har hört något från Gaffsan förresten? Börjar faktiskt bli lite orolig....
    Jag håller med om att det emellanåt blir väldigt intensivt, men jag tycker att det är roligt (vilket märks eftersom jag i förra tråden gjorde flest inlägg ). Men det är skönt att du inte hoppar av trots att det för dig blir för intensivt

Jag har sett Gaffsan i en annan tråd igår, men inte hört/sett från henne annars. Hon tyckte säkert också att det blev för intensivt här. Jag vet inte.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 19:23:28 följande:

Jo tack, den har varit super! En nära väninna på besök med man och dotter och sedan var vi och handlade. Fick en lugn (!!) middag på Ikea med min man och dotter, första lugna middagen sedan jag vet iinte när! :)Själv?
    Vad härligt! Ikea-maten är väldigt god också!

Jo, själva har vi fullt upp. Verkligen fullt upp. Vi har besök från Malmö av min kusin med hans två små söner. Så, här ser det ut som nån har vänt upp och ner på lägenheten Tänk dig en femåring, en treåring och en tvååring. Jajamän!

Så, just nu sitter jag och tar en liten paus
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 19:28:12 följande:
    Hej på er! Jag har haft en bra dag dock håller jag på med att försöka få in mitt gamla simkort i min nya mobil och det har visat sig bli till ett jätteprojekt...... Imon får jag ringa runt och se om jag kan få ordning på det hela. Jag anser att jag är ganska teknisk men detta tullar på mitt självförtroende......
    Har du fortfarande problem med mobilen? Vad har du för mobil förresten? Hoppas du fixar det imorgon då
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-27 19:30:35 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-27 19:21:25 följande:
    Det ligger något i vad du säger.....Jag ser mig själv som en periodare. Det innebär att jag lever mitt liv efter olika perioder. Kan vara period av Fl eller FB eller ingen dator. Bokperioder you name it!Just nu finner jag det synnerligen roligt att vara här hos er!
    Kraaam!
  • Velour
    Velour skrev 2009-12-27 19:34:45 följande:
    Kraaam!
    Ja, jag tog åt mig
  • Velour

Jag såg en stor skalbagge utanför lägenheten idag Den var naturligtvis väldigt slö p.g.a kylan och snön och allt. Men jag trodde aldrig jag skulle få se en insekt ute när det är så kallt.

Den dog sen

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 19:42:59 följande:

Jag kan inte hålla mig härifrån ju! Massa trevliga männsikor! :) Jag har inte sett Gaffsan i någon av de vanliga trådarna, men det var ju skönt att höra att hon loggar in ibland så det inte har hänt något. :) Inboxade henne för några dagar sedan men har inte fått svar. Så är det ibland! :)
    Right back at you

Fick du inget svar? Det var ju märkligt:-/ Skicka en present
  • Velour

På tal om att inte ha något ämne att diskutera. En gång på en arbetsplats, när det var lunchdags, satt jag och mina kollegor tysta och åt vår lunch. Det var en sån där tystnad som var skitjobbig att bryta. Från ingenstans utbrister en av kollegorna:

-Jag såg en RÖD helikopter igår!

Alla ba': "WOW! En röd? Det har vi aldrig sett förut. "

Jag ville bara gräva ner mig Men säkert bättre att prata om röda helikoptrar än ingenting.

• Velour
    Midka skrev 2009-12-27 19:55:05 följande:
    Nokia 5800 music edition...? Tidgare hade jag en samsung.... Imorgon blir det uppkavlade ärmar och krav på att få ordning!
    Snyggt! Har du abonnemang eller kontantkort?
Svar på tråden Tråddödare forts....