Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2009-12-26 22:09:18 följande:
    Hmmm, svår fråga.För några år sen: Ja. Jag hade visserligen hemska foglossningar under graviditeten men vem vill inte snusa på en liten....? Vi behöver hjälp för att jag ska bli gravid så det är inte någon lätt och nöjsam process direkt. Vi gjorde några försök efter 'lillen' men på sista fick jag missfall (iof inte något jag bekymrar mig om men att bli av med elendet blev en veckas utdragen process så _det _ vill jag undvika igen!)Nu har vi häcken full med vår vildbasse så jag ser inte att vi har plats och ork för en till.Idag: Nej!!!! Jag vill inte vara gravid igen. Jag får lite rysningar när jag ser en gravid och tänker att jag vill _inte_ uppleva några års vaknätter igen!
    OK, jag förstår. Ville själv ha en liten till, men efter skilsmässan tog det så lång tid för mig att bli mig själv igen plus att jag började studera och allt detta. Jag började livet om på nytt så att säga.

Nu vill jag inte ha några fler barn, inte ens om jag blir tillsammans med en man igen. Orkar nog inte återigen gå igenom processen graviditet, spädbarnperiod etc. etc. Tänker bli klar med min utbildning, skaffa ett jobb och leva livet lite (tillsammans med min grabb såklart)
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 22:10:30 följande:
    Så jag är kvällens looser då med ett barn och 36 år!!!!
    Ska vi dela förstaplatsen för losers?
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:10:54 följande:
    Oj, villken kanin!
    Vad elak du är
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:13:48 följande:
    Kram "tycker om o vinna någon gång i bland men gör det alldeles för sällan"
    Vet du, jag tror att man uppskattar det mer om man inte vinner hela tiden
  • Velour

Shit, jag har hunnit skriva 105 inlägg, med detta inräknat

• Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:18:01 följande:
    Djävla tjattertacka....
    Jajamän, that's me!
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:22:44 följande:
    Jag vet! Jag var en jättesnäll helylle-kille tills jag började plugga med personen bakom aliaset Scratchy. Han förstörde mig på djupet! Helt och hållet hans fel! Ond in till benet!(Han gav mig just en spark på nötterna i en annan tråd, så jag hämnas genom att smutskasta honom här bland hans närmsta vänner. He he he!)
    Jag tänkte väl att det måste ligga något annat bakom din elakhet och inte att det är en del av dig Naturligtvis måste det ju vara Scratchy!

Så ni två är pluggkamrater?
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-26 22:24:22 följande:
    Han är bara avundsjuk på stt det finns bevis på driften...
    Heheh! Han har fortfarande lite tid på sig för att hinna med lika många barn innan 33
  • Velour
    confligere skrev 2009-12-26 22:24:27 följande:
    Du står därmed för exakt 35% av inläggen.
    Tack för uträkningen. Man måste väl vara duktig på NÅT här i livet.
  • Velour
    Isnogood skrev 2009-12-26 22:28:27 följande:
    Meh..va faan..har ju trots allt ett namn att leva upp till..!
    Men jag gillar dig iaf!! Kraaaaaaaaaaam!!
Svar på tråden Tråddödare forts....