• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:19:28 följande:
    Jo, lite bättre tack Om jag får skratta lite innan jag somnar så går det bättre. Alltså är mitt "botemedel" mot herr Å. några roliga youtubeklipp på Parlamentet, helt med Robert Gustavsson
    Ja, samma här, lite avbrott i tankarna så går det bättre. Jag försökte kolla på en film efter att jag pluggat färdigt som heter Ninja Assasin. Stängde av efter halva, den var så jäkla blodig och ilsken. Blev arg och ilsken själv och fick hög puls så det var INGEN bra film att se innan läggdags.

Såg du mitt klipp m norrmannen som pratar japanska innan?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:20:25 följande:
    Oups, sorry, jag menade just kolhydrater (jooo det gjorde jag!)
    Okej, om du gjorde det så heter jag Bond, James Bond.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:25:56 följande:
    Ja, samma här, lite avbrott i tankarna så går det bättre. Jag försökte kolla på en film efter att jag pluggat färdigt som heter Ninja Assasin. Stängde av efter halva, den var så jäkla blodig och ilsken. Blev arg och ilsken själv och fick hög puls så det var INGEN bra film att se innan läggdags.Såg du mitt klipp m norrmannen som pratar japanska innan?
    Bra att du stängde av den. Du har ju tillräckligt med Å. som det är

Ja, jag såg norrmannen Det var oväntat!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:26:46 följande:
    Okej, om du gjorde det så heter jag Bond, James Bond.
    Från John Blund, till Mr. Sandman, till Herr Doktor till James Bond. Inte illa Allsidig och helt enkelt PERFEKT!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:22:06 följande:
    Oki Men var har allt fett satt sig? Ah, så den bilden är en månad gammal? Alltså är du några kilo tyngre nu. Hur mycket vägde du idag?
    Hur vet du att jag väger mig varje dag? Vilken konstig bild ni har av mig nu... Men alla får väl ha sina egenheter, jag väger mig och gillar att banta - so what!

Jag trodde jag skulle närma mig 100 på morgonen nykissad, men det gick inte. Nykissad morgonvikt utan kläder är nu 93 kg. Eftermiddagsvikt MED kläder är 96,någonting kg. Men det är morgonvikten som räknas.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:29:11 följande:
    Från John Blund, till Mr. Sandman, till Herr Doktor till James Bond. Inte illa Allsidig och helt enkelt PERFEKT!
    Hm, enligt vad du o Mandi skrev igår så tror jag du föredrar långa Poliser...
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:29:54 följande:
    Hur vet du att jag väger mig varje dag? Vilken konstig bild ni har av mig nu... Men alla får väl ha sina egenheter, jag väger mig och gillar att banta - so what!Jag trodde jag skulle närma mig 100 på morgonen nykissad, men det gick inte. Nykissad morgonvikt utan kläder är nu 93 kg. Eftermiddagsvikt MED kläder är 96,någonting kg. Men det är morgonvikten som räknas.
    Jag har inte alls förutsatt att du väger dig varje dag. Jag tänkte att eftersom du började med din bantning idag så vägde du dig innan du satte igång

Men vad bra att du inte nådde 100kg. Eller? Då behöver du ju inte banta så mycket.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-01 23:30:59 följande:
    Hm, enligt vad du o Mandi skrev igår så tror jag du föredrar långa Poliser...
    Men poliser är bara fantasi. Men du är på riktigt{#lang_emotions_dreamer}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-01 18:07:19 följande:
    Isse, fick du känna på Xynthia idag?
    Jag då? Jag fick minsann känna på det när jag gick ut till soprummet. Fick bylta på lilleman mössa och jacka och han skrynklade ihop hela ansiktet när han fick stormen i ansiktet och sade "Katl, katl!" (Kallt). Men ha! Han fick iallafall sin dagliga friskluft
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-01 23:32:57 följande:
    Jag har inte alls förutsatt att du väger dig varje dag. Jag tänkte att eftersom du började med din bantning idag så vägde du dig innan du satte igång Men vad bra att du inte nådde 100kg. Eller? Då behöver du ju inte banta så mycket.
    Men jag ville ju väga 100 Fast jag hinner inte fortsätta upp till 100 nu för då hinner jag inte bli av med det innan sommaren. Usch, jag låter ju helt extrem nu, det är jag inte, lovar! Men jag tycker det är lite roligt och så är det som det är nu...

Hur går det själv?
Svar på tråden Tråddödare forts....