• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • confligere

Halloj i tråden!

Gott nytt år på er! Jag hoppas verkligen att 2010 kommer att bli ert bästa hittills (trots att det inte börjat perfekt för er alla ).

Jag firade det nya årets ankomst i goda vänners lag med trerätters.

Jaha, så det var där Scratchy tog vägen på nyår. Men tack för sms:et! Det kom fram för en timma sedan. Men jag vet ju att du brukar vara lite sent ute.

• Velour
    confligere skrev 2010-01-01 20:31:19 följande:
    Halloj i tråden!Gott nytt år på er! Jag hoppas verkligen att 2010 kommer att bli ert bästa hittills (trots att det inte börjat perfekt för er alla ).Jag firade det nya årets ankomst i goda vänners lag med trerätters.Jaha, så det var där Scratchy tog vägen på nyår. Men tack för sms:et! Det kom fram för en timma sedan. Men jag vet ju att du brukar vara lite sent ute.
    Hej och gott nytt år!

Japp, uppe i Sthlm. Vi pratade lite om dig faktiskt, fast bara i goda ordalag

Hoppas du hade trevligt på nyårsafton.
    Analysera mera!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-01 20:34:02 följande:
    Hej och gott nytt år!Japp, uppe i Sthlm. Vi pratade lite om dig faktiskt, fast bara i goda ordalag Hoppas du hade trevligt på nyårsafton.
    O ja... väldigt goda ordalag... ;-D
    延雪平最好!
  • Scratchy

Oj, det skulle ju ha varit i #1723...

延雪平最好!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-01 20:30:36 följande:
    Ja, det var ju ett intressant nummer faktiskt.Sitter vid floden och väntar?
    He he... refererade till ett litet kinesiskt ordspråk för minder än 10 inlägg sen....
    Hur som så får jag hjälpa er att  komma ihåg vad som hände igår:

Ni träffades en liten stund innan och S-mannen blev slagen av V-kvinnans skönhet... Så till den grad att han ägnade hela nyrårskvällen till att kurtisera henne. Hon är en ståndaktig kvinna som inte ger sig så lätt men en charmig S-man, många timmar, nyår med magi i luften...... Hon är inte gjord av stål!
    Kvällen (morgonen) avslutades med en del suckanden och mycket känslor i luften. Nu har ni precis skillts åt men båda går med ett litet (ganska stort litet) leende på läpparna! "Vilket nyår...!!!"
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-01 20:26:58 följande:
    Jag kan säga som så att Scratchy höll vad han lovade. Innan träffen skrev jag att jag inte kommer att se ut som min avatar, d.v.s. med sminket utsmetad runt ögonen. Han skrev då att jag kommer att se ut så när han är färdig med mig.
    Det var ett fint ögonblick när det äntligen lyckades...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 20:37:48 följande:
    He he... refererade till ett litet kinesiskt ordspråk för minder än 10 inlägg sen....Hur som så får jag hjälpa er att  komma ihåg vad som hände igår:Ni träffades en liten stund innan och S-mannen blev slagen av V-kvinnans skönhet... Så till den grad att han ägnade hela nyrårskvällen till att kurtisera henne. Hon är en ståndaktig kvinna som inte ger sig så lätt men en charmig S-man, många timmar, nyår med magi i luften...... Hon är inte gjord av stål!Kvällen (morgonen) avslutades med en del suckanden och mycket känslor i luften. Nu har ni precis skillts åt men båda går med ett litet (ganska stort litet) leende på läpparna! "Vilket nyår...!!!"

Kan du inte hjälpa oss med lite mer minnen?
    延雪平最好!
  • Sedek
    He he... refererade till ett litet kinesiskt ordspråk för minder än 10 inlägg sen.... Hur som så får jag hjälpa er att  komma ihåg vad som hände igår: Ni träffades en liten stund innan och S-mannen blev slagen av V-kvinnans skönhet... Så till den grad att han ägnade hela nyrårskvällen till att kurtisera henne. Hon är en ståndaktig kvinna som inte ger sig så lätt men en charmig S-man, många timmar, nyår med magi i luften...... Hon är inte gjord av stål! Kvällen (morgonen) avslutades med en del suckanden och mycket känslor i luften. Nu har ni precis skillts åt men båda går med ett litet (ganska stort litet) leende på läpparna! "Vilket nyår...!!!"
    Den röstar jag på också
  • Velour
    He he... refererade till ett litet kinesiskt ordspråk för minder än 10 inlägg sen....Hur som så får jag hjälpa er att  komma ihåg vad som hände igår:Ni träffades en liten stund innan och S-mannen blev slagen av V-kvinnans skönhet... Så till den grad att han ägnade hela nyrårskvällen till att kurtisera henne. Hon är en ståndaktig kvinna som inte ger sig så lätt men en charmig S-man, många timmar, nyår med magi i luften...... Hon är inte gjord av stål!Kvällen (morgonen) avslutades med en del suckanden och mycket känslor i luften. Nu har ni precis skillts åt men båda går med ett litet (ganska stort litet) leende på läpparna! "Vilket nyår...!!!"
    Hihi Det var allt ett minnesvärt nyår!  Scratchy är en guldklimp!{#lang_emotions_sunny} Vi skålade för er också, bara så ni vet.  

För att förstöra stämningen lite - vad är kurtisera?
    Analysera mera!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-01 20:38:04 följande:
    Det var ett fint ögonblick när det äntligen lyckades... 延雪平最好!
    Helt oförglömligt! Du såg inte helt oberörd ut själv
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....