• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-04 00:00:27 följande:
    Har haft en het diskussion och kan inte sluta gråta. Vet inte vad jag ska ta vägen. :( Är ensam hemma och håller på och dö av all ångest.www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51039859.html
    Men vännen!

Håll dig stark, för den personen njuter av att bryta ner meningsmotståndare. Han har aldrig ursäktat sig för att ha sårat folk, tvärtom gör han allt i sin makt för att knäcka folk. Stå på dig och låt honom inte knäcka dig. Det är en fanatikers våta fantasi att knäcka sina meningsmotståndare.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-04 00:10:54 följande:
    Hemma hos svärmor. :( Jag kan inte Mandi. Just när det gäller hans grupp/land så är alla av samma åsikt både här på Fl och Irl. * Nej, ska inte dra ner stämningen här inne * Sorry.
    Det är lugnt.. mig gör det inget. Vet bara inte om jag kan hjälpa dig i kväll.. har inga ord kvar känns det som.

Kan du inte ringa din man och prata med honom, få höra en vänlig röst, nån som du känner kan ge dig tröst.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-04 00:21:58 följande:
    Men vännen! Håll dig stark, för den personen njuter av att bryta ner meningsmotståndare. Han har aldrig ursäktat sig för att ha sårat folk, tvärtom gör han allt i sin makt för att knäcka folk. Stå på dig och låt honom inte knäcka dig. Det är en fanatikers våta fantasi att knäcka sina meningsmotståndare.
    Tack. {#lang_emotions_flower}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-03-03 23:40:16 följande:
    Det gör jag gärna när jag är miljonär... och kan stava till det... millionär? Milljonär? Miljo... äh, skit samma...
    Brat
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:24:23 följande:
    Det är lugnt.. mig gör det inget. Vet bara inte om jag kan hjälpa dig i kväll.. har inga ord kvar känns det som.Kan du inte ringa din man och prata med honom, få höra en vänlig röst, nån som du känner kan ge dig tröst.
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:21:36 följande:
    Nu orkade jag inte läsa allt som skrivits i tråden, det var så mycket så jag vet inte vad du menar.Men ta det lugnt, andas.. leta upp några roliga klipp på youtube, tänk på något annat. Ångest är skitjobbigt, jag vet men man kan ta sig ur det.
    Han sover nog så jag vill inte väcka honom. Funderar om jag ska ta en sömntablett men då kommer jag inte vakna imorgon och hinna till jobbet. {#lang_emotions_frown}

Tack för allt du har skrivit hittils. Jag visste bara inte vart jag skulle ta vägen så jag loggade in igen.
  • Mandi74

Åhh vellan, vad bra att du kom.. ville inte lämna roses ensam men kan inte sitta här längre, vågar inte riksera att tuppa av igen, inte för att det är farligt men jag är rädd att jag ska slå mig om jag inte hinner med att känna det innan.

Godnatt allihop!!

Roses, stor kram till dig!

Scratchy.. sälj!

Vellan.. vi ses i morron! kram

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:28:22 följande:
    Åhh vellan, vad bra att du kom.. ville inte lämna roses ensam men kan inte sitta här längre, vågar inte riksera att tuppa av igen, inte för att det är farligt men jag är rädd att jag ska slå mig om jag inte hinner med att känna det innan.Godnatt allihop!!Roses, stor kram till dig!Scratchy.. sälj!Vellan.. vi ses i morron! kram
    Tack Mandi. {#lang_emotions_heart}

Sov så gott.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-04 00:28:22 följande:
    Åhh vellan, vad bra att du kom.. ville inte lämna roses ensam men kan inte sitta här längre, vågar inte riksera att tuppa av igen, inte för att det är farligt men jag är rädd att jag ska slå mig om jag inte hinner med att känna det innan.Godnatt allihop!!Roses, stor kram till dig!Scratchy.. sälj!Vellan.. vi ses i morron! kram
    Oj, hoppsan! Ja, bäst att få vila vännen.

Godnatt och hoppas du sover gott. Kram!
  • Velour

Roses,

jag vet att du brinner för detta ämne, men samtidigt får ju sådana diskussioner dig att må dåligt. Du måste göra två saker, antingen får du sluta att diskutera detta eller så får du tuffa till dig. Försök sätta en spärr eller ett filter framför dig där motståndarens hårda ord inte når dig, utan endast de ord som det går att argumentera mot. Försök ändra inställning från aggression till mer lugn. Du vet att du har de rätta faktan hos dig så du behöver inte kriga, utan gå lugnt fram.

Hans taktik är så, han slänger ur sig kommentarer på ett lugnt sätt men som får dig att gå i taket och se rött av ilska. Tänk på att när han är som mest jävlig är han bara ute efter en reaktion. Han mår bra av det. Ju mer arg du blir, desto mer njuter han. Han anser sig vara religiös men är verkligen en skenhelig person. En omoralisk och mycket falsk människa som gömmer sig bakom den religiösa fasaden. Kom ihåg det. En sådan människa tar till de mest smutsiga metoderna att vinna en debatt och i det ingår att på ett sansat sätt bryta ner sin motståndare.

Var immun mot hans nedvärderande sätt och bemöt hans argument på en saklig nivå. Då framstår du som en motståndare av titan där hans nedvärderande sätt inte kan bryta igenom. Förstår du hur jag menar?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-04 00:38:33 följande:
    Roses,jag vet att du brinner för detta ämne, men samtidigt får ju sådana diskussioner dig att må dåligt. Du måste göra två saker, antingen får du sluta att diskutera detta eller så får du tuffa till dig. Försök sätta en spärr eller ett filter framför dig där motståndarens hårda ord inte når dig, utan endast de ord som det går att argumentera mot. Försök ändra inställning från aggression till mer lugn. Du vet att du har de rätta faktan hos dig så du behöver inte kriga, utan gå lugnt fram.Hans taktik är så, han slänger ur sig kommentarer på ett lugnt sätt men som får dig att gå i taket och se rött av ilska. Tänk på att när han är som mest jävlig är han bara ute efter en reaktion. Han mår bra av det. Ju mer arg du blir, desto mer njuter han. Han anser sig vara religiös men är verkligen en skenhelig person. En omoralisk och mycket falsk människa som gömmer sig bakom den religiösa fasaden. Kom ihåg det. En sådan människa tar till de mest smutsiga metoderna att vinna en debatt och i det ingår att på ett sansat sätt bryta ner sin motståndare.Var immun mot hans nedvärderande sätt och bemöt hans argument på en saklig nivå. Då framstår du som en motståndare av titan där hans nedvärderande sätt inte kan bryta igenom. Förstår du hur jag menar?
    Ja, det är en av mina svaga punkter tyvärr. Jag kan bara inte skriva om Iran utan att se rött. Som jag skrev så är en av killarna som mördades 16 khordad en av kompisarnas bekant och jag ser bara hans familj och hur förtvivlade deras röst var. :( När sedan en person får ur sig en sån kommentar dör jag inombords när jag tänker på familjen som förlorade deras älskade son i hopp om att få en demokratisk Iran.
Svar på tråden Tråddödare forts....