Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-03-14 21:10:08 följande:
     Oh...som på MC-Donalds där barnen får en leksak...? Men här är det männen som..."cencur" He he he...tror inte att dom dricker teet...de häller nog bara ut tebladen ur påsen för att komma åt hålet (!) Komma.... "Knackar skallen i väggen för o få bort knäpptänket"
    haha!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 21:14:44 följande:
    "vi gillar jud en Midka vi ser iaf"...sorry kunde inte låta bli att läsa det som "vi gillar juden Midka vi ser iaf"
    mäh!
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 21:15:31 följande:
    Jo, då hade jag 23 inlägg av ca 570 totalt. Den låg i sandlådan och det var miniliten som startat den. Andra tråden där ni var i startades två månader senare och jag tror att jag upptäckte den mitt i eller efter sommaren. Den startades av Miss Niles och låg under irriterande. 21 inlägg av totalt ca 7 500.... Procentuellt sett gjorde jag mycket bättre ifrån mig i första tråden....
    har du länk till den allra första tråden? nyfiken på vilka som skrev där!
  • Polly S

hej sedek! kul att du upptäckt yogi! (bra på kvällarna med koffeinfritt)

• Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 21:34:44 följande:
    Om fyra år när du fyller 40 dimper det ner med en motsvarighet till storken.... (säg nu att jag hade rätt med åldern så jag inte gjort bort mig alldeldes....)
    8 år väl?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-14 21:35:20 följande:
    Mår hon inte bra??
    nej, hon har väl haft en massa trassel att reda ut och inte riktigt orkat med oss.
    men håller tummarna och tänker på henne!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 21:36:16 följande:
    Jag önskar att du hade rätt, men tyvärr. Om fyra år är jag 34 Du får dock ett tröstpris av mig: En drink!
    damn, jag var också off! du är så uuuuung!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 21:40:25 följande:
    Du trodde jag var 32?
    mmm... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-03-14 21:41:08 följande:
    Hahha, ja, uuuuuuuuuung är vad jag är. Mentalt blir jag nog aldrig äldre än 18..
    jag undrar när man kommer ikapp?
Svar på tråden Tråddödare forts....