• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

* Hänger läpp * Måste logga ut. Dags och jobba. :p

Ha en fortsat underbar dag.

C u. Puss & kram.

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 12:50:11 följande:
    Good for u aziz angående gruppen. Se, allt ordnar sig. Puss. Är det klasskompisen du pratar om eller är det nån/nåt annat du pratar om? Ska viska en liiiiiiiiiiten hemlighet......................................Kil lar brukar ge efter vad som heeeeeeelst med lite fjäsk. När det gäller killar är ingeeeeeenting omöjligt. Har fått världens bästa låt i mailen. Har du hört den? Helt underbar låt och röst. Notera att han sitter på en motorcykel mitt i en gata utan mikrofon och röstförvrängare. Har på högsta volym här på jobbet.....stackars dom andra.
    ">

" target="_blank">

Vad duktig han var och skönt fint sådär. Så fint med killar som spelar gitarr.

Nej, inte klasskompisen..men men..jag har alltid en tendens att förstöra när väl nånting fint händer mig. Det är väl min lott i livet
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 12:56:59 följande:
    * Hänger läpp * Måste logga ut. Dags och jobba. :pHa en fortsat underbar dag. C u. Puss & kram.
    Puss och kram
  • Midka

Hej på er!

Hoppas allt är bra.
    Jag har det bra så jag är nöjd!!
    Var är Fiona? Hoppas hon kommer tillbaka snart...

• Velour
    Midka skrev 2010-03-10 17:27:57 följande:
    Hej på er!Hoppas allt är bra. Jag har det bra så jag är nöjd!!Var är Fiona? Hoppas hon kommer tillbaka snart...
    Hejsan! Skönt att du mår bra. Jag hörde faktiskt av mig till Fiona för några dagar sedan tror jag att det var. Fick dock inget svar tillbaka. Hon har väl inte riktigt orkat vara inne eller så orkar hon helt enkelt inte svara.

Vi får hoppas att hon tar igen sig och kommer tillbaka så snart som möjligt.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 13:00:03 följande:
    Vad duktig han var och skönt fint sådär. Så fint med killar som spelar gitarr. Nej, inte klasskompisen..men men..jag har alltid en tendens att förstöra när väl nånting fint händer mig. Det är väl min lott i livet
    Som sagt om det är en kille inblandad kan man alltid fixa till det med lite fjäsk. ;)
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:27:39 följande:
    Som sagt om det är en kille inblandad kan man alltid fixa till det med lite fjäsk. ;)
    Jo, men det är så patetiskt. Man känner ju att man sänker sig jättemycket och den känslan hatar jag.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 18:34:39 följande:
    Jo, men det är så patetiskt. Man känner ju att man sänker sig jättemycket och den känslan hatar jag.
    Äh, det är ju han som viker sig. Varför ska du känna så för?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:35:43 följande:
    Äh, det är ju han som viker sig. Varför ska du känna så för?
    Jag och han har stor respekt för varandra egentligen så för mig handlar det inte om att få honom att vika sig och så. Men jag har aldrig gillat att fjäska för någon. Det är antingen eller för mig
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 18:34:39 följande:
    Om jag ska vara allvarlig så kan jag säga så här:

Om det är nån du vill ha seriös förhållande med så tänk efter om han är värd att lägga tid på. Är han det så kan du väl prata med honom och förklara vad som gick snett?!

Är det nån du vill ha kul med så vad spelar det för roll vad han tycker om dig efteråt? Du vill ha lite kul så fjäska till dig hans tycke igen ha kul sen vad han tycker om dig efteråt är väl hans belastning/problem?!

Men som sagt är det den första kategorin så kanske inte fjäsk är det rätta sättet att närma sig.

Måste tänka på att alla inte är lika bortskämda som lilla moi när det gäller killar och lika ( kallhjärtat ). Har faktisk blivit mycket bättre sen jag gifte mig men jag har varit helt omöjlig.....{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....