• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 18:40:46 följande:
    Jag och han har stor respekt för varandra egentligen så för mig handlar det inte om att få honom att vika sig och så. Men jag har aldrig gillat att fjäska för någon. Det är antingen eller för mig
    Que?

Vaddå antingen eller? Antingen älskar/gillar han dig som du är eller Adjö?!
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:41:13 följande:
    Om jag ska vara allvarlig så kan jag säga så här:Om det är nån du vill ha seriös förhållande med så tänk efter om han är värd att lägga tid på. Är han det så kan du väl prata med honom och förklara vad som gick snett?! Är det nån du vill ha kul med så vad spelar det för roll vad han tycker om dig efteråt? Du vill ha lite kul så fjäska till dig hans tycke igen ha kul sen vad han tycker om dig efteråt är väl hans belastning/problem?!Men som sagt är det den första kategorin så kanske inte fjäsk är det rätta sättet att närma sig. Måste tänka på att alla inte är lika bortskämda som lilla moi när det gäller killar och lika ( kallhjärtat ). Har faktisk blivit mycket bättre sen jag gifte mig men jag har varit helt omöjlig.....
    Jag förstår vad du menar, men jag blev bara överraskad över den plötsliga vändningen i vår relation och blev lite rädd så jag förstörde det helt enkelt. Annars var det riktigt häftigt det som skedde{#lang_emotions_dreamer}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:42:46 följande:
    Que? Vaddå antingen eller? Antingen älskar/gillar han dig som du är eller Adjö?!
    Jag vet inte riktigt, utan jag vet bara att det känns patetiskt att fjäska för någon man har skrämt iväg.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 18:44:49 följande:
    Jag vet inte riktigt, utan jag vet bara att det känns patetiskt att fjäska för någon man har skrämt iväg.
    Aha, men om du berättar allt från början så kan jag formulera mig bättre. Hmmm...är han ivägskrämd så finns det tyvärr inte mycket att göra åt om han inte ångrar sig själv och vänder om.

Hade det bara gällt nåt litet så har jag inga problem med fjäsk. När jag vill be någon göra nåt så vet nästan alla att dom kommer göra det till slut. {#lang_emotions_laughing}

Jag kan skrika åt gubben ibland när jag inte orkar med och höra honom, det kan gälla vissa kvällar när alla 3 springer, skriker och enligt dom själva leker med varandra. Kan skrika åt honom och få ur mig en massa dumheter sen när barnen har lagt sig kan jag gå fram till honom och ge honom en puss....lite fjäsk så fixar det sig. {#lang_emotions_laughing} Men en ivägskrämd karl är tyvärr slut. Möjligen om han fick i sig lite Velour-kött innan han blev skrämd?! Då kan det hända att han vänder om om Velour-köttet väger tyngre än det som fick honom att bli skrämd. Hängde du med? ;)

Har tränat i en timme så jag har överskottsenergi...märks det? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 18:53:27 följande:
    Aha, men om du berättar allt från början så kan jag formulera mig bättre. Hmmm...är han ivägskrämd så finns det tyvärr inte mycket att göra åt om han inte ångrar sig själv och vänder om. Hade det bara gällt nåt litet så har jag inga problem med fjäsk. När jag vill be någon göra nåt så vet nästan alla att dom kommer göra det till slut. Jag kan skrika åt gubben ibland när jag inte orkar med och höra honom, det kan gälla vissa kvällar när alla 3 springer, skriker och enligt dom själva leker med varandra. Kan skrika åt honom och få ur mig en massa dumheter sen när barnen har lagt sig kan jag gå fram till honom och ge honom en puss....lite fjäsk så fixar det sig.  Men en ivägskrämd karl är tyvärr slut. Möjligen om han fick i sig lite Velour-kött innan han blev skrämd?! Då kan det hända att han vänder om om Velour-köttet väger tyngre än det som fick honom att bli skrämd. Hängde du med? ;)Har tränat i en timme så jag har överskottsenergi...märks det?
    Heheh!

Ja, du verkar på topp just nu och det gillar jag!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-10 18:56:36 följande:
    Heheh! Ja, du verkar på topp just nu och det gillar jag!
    Bara jag får tid att träna så mår jag mycket bättre.

Vaddå hehehe?! Det var inget svar till mina frågor.

">

{#lang_emotions_surprised} Kolla denna. Shit.
  • I Blackrose I

Hehehehehhehehehehhhehehhehhhe. Kolla denna. Gud, så taskiga föräldrar.

">

• I Blackrose I

Men hörru, vart försvann du? {#lang_emotions_tongue_out}

Du måste se detta. Skrattar så jag snart måste byta kläder. Och sen säger ni att mina fördomar är obefogade? Kolla i slutet.....så nice.

">

• Velour
    Roses skrev 2010-03-10 19:05:32 följande:
    ">

" target="_blank">

Da-amn!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-10 19:05:32 följande:
    ">

" target="_blank">

Omg, den var underbar!!
Svar på tråden Tråddödare forts....