• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:22:19 följande:
    Velour, då är jag kanske en tråddödare jag med För jag kan känna mig rejält socialt desperat i cybernatten så att jag skriver för mycket, för ärligt eller just för socialt desperat och inte är tillräckligt cool och spännande för att hålla tråden vid liv.
    Denna tråden kom till för länge sen, av en ts som jag inte kommer ihåg vem det var, men i alla fall.. hon undrade om det var något fel på henne för hon bara dödade trådar och undrade om det berodde på att folk inte gillade henne eller vad det berodde på.. (nått sånt i alla fall)
    Sen nu har det blivit en umgängestråd, där vissa försöker döda trådar men inte lyckas.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:28:28 följande:
    Som en viss person sa till mig vid ett tillfälle: Babe, you ain't seen nothing yet
    Sa du det till en person...?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:27:29 följande:
    Velour, aha. Då kanske det finns en del Aspergare och Besserwissrar här också? Jag menar inte att vara elak, bara analytisk. Och jag tror nog aldra kan bli väldigt odrägligt överlägsna om man eldat upp sig och vill förtydliga något som de andra uppenbarligen inte fattar
    Japp, här är vi en salig bunt Aspergerare, besserwissrar och nördar. Sedek t.ex. är den största av dem alla (vilken det är får du själv välja).

Är du analyserande och nörd? Bra, bra..berätta mer..
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-10 23:29:43 följande:
    Denna tråden kom till för länge sen, av en ts som jag inte kommer ihåg vem det var, men i alla fall.. hon undrade om det var något fel på henne för hon bara dödade trådar och undrade om det berodde på att folk inte gillade henne eller vad det berodde på.. (nått sånt i alla fall) Sen nu har det blivit en umgängestråd, där vissa försöker döda trådar men inte lyckas.
    Ord Blind har jag för mig startade första, men hon har övergett oss...
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-10 23:27:30 följande:
    Äntligen klar med att rensa ur mitt skrivbord, alla papper är antagligen slängda eller insatta i en pärm.. *njuter av mitt helt plötsligt stora skrivbord*
    Dutti flicka{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:27:55 följande:
    Denna tråden är källan till all visdom i världen...Nu skulle Scratchy sett
    Scraaatchyyyyyyyyyyyyyyyy{#lang_emotions_cry}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:30:31 följande:
    Japp, här är vi en salig bunt Aspergerare, besserwissrar och nördar. Sedek t.ex. är den största av dem alla (vilken det är får du själv välja). Är du analyserande och nörd? Bra, bra..berätta mer..
    Störst kroppsmässigt ja, men de andra bitarna är nått som du och nykomlingen hittat på så det kan ni vara själva{#lang_emotions_djavulsk}
  • Fiamedbarn

Så en samlingplats för tråddödarwannabies eller misslyckade tråddödare helt enkelt? Då kanske det är ni som har social kompetens Det är väl lite samma sak med att döda konversationer vilket jag i min iver att hålla igång dom tyvärr lyckas med ibland. Som en volleybolltränare sa till mig en gång, "Du snubblar på din egen vilja!"

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:30:03 följande:
    Sa du det till en person...?
    Ja, nu sa jag ju det till dig, sötis..
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-10 23:32:20 följande:
    Störst kroppsmässigt ja, men de andra bitarna är nått som du och nykomlingen hittat på så det kan ni vara själva
    Gärna! Glömde lägga till Adhd också, biffen
Svar på tråden Tråddödare forts....