• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-10 23:27:55 följande:
    Denna tråden är källan till all visdom i världen...Nu skulle Scratchy sett
    Hahahaha.. kan nästan se hans svar framför mig.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:32:31 följande:
    Så en samlingplats för tråddödarwannabies eller misslyckade tråddödare helt enkelt? Då kanske det är ni som har social kompetens Det är väl lite samma sak med att döda konversationer vilket jag i min iver att hålla igång dom tyvärr lyckas med ibland. Som en volleybolltränare sa till mig en gång, "Du snubblar på din egen vilja!"
    Vilken merit{#lang_emotions_cheers}
  • Fiamedbarn

Jag gillar hastigheten på inläggen! (Så snabbt skriver riktiga nördar tänkte jag säga, men det sa jag inte!)

Mandi, kom ni fram till vad hon gjorde för fel?

Velour, tja jag jobbar på den sociala kompetensen men skyller på att jag aldrig fick gå på dagis eftersom den kanske inte alltid varit självklar. Men sen var jag också fostrad till såna värderingar som "Du ska alltid vara dig själv, fall inte för grupptrycket, ärlighet varar längst" osv vilket gjorde mig väldigt annorlunda - men stolt och respekterad om jag får säga det själv. Sen har jag också alltid varit intresserad av kunskap vilket många mer pragmatiska "suntförnuftmänniskor" har svårt att förhålla sig till. då blir man nästan per definition en nörd.

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:32:59 följande:
    Ja, nu sa jag ju det till dig, sötis..
    Jahaa, är lite trött här... Tack då

...eller jag vet inte hur jag ska tolka det. Men jag tolkar det som nått bra.

Det finns faktiskt en teori som kan förklara det där, som jag dessutom minns namnet på: Expectancy theory.
  • Fiamedbarn
    Velour skrev 2010-03-10 23:35:36 följande:
    Vilken merit
    Haha! Det har jag aldrig fått höra förut!
  • Mandi74

Alltså nu är febern nästan borta och vad händer då.. jo jag har fått en hemsk jävla hosta istället.. *dyker ner i ett syrabad*

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-10 23:35:55 följande:
    Jag gillar hastigheten på inläggen! (Så snabbt skriver riktiga nördar tänkte jag säga, men det sa jag inte!)Mandi, kom ni fram till vad hon gjorde för fel?Velour, tja jag jobbar på den sociala kompetensen men skyller på att jag aldrig fick gå på dagis eftersom den kanske inte alltid varit självklar. Men sen var jag också fostrad till såna värderingar som "Du ska alltid vara dig själv, fall inte för grupptrycket, ärlighet varar längst" osv vilket gjorde mig väldigt annorlunda - men stolt och respekterad om jag får säga det själv. Sen har jag också alltid varit intresserad av kunskap vilket många mer pragmatiska "suntförnuftmänniskor" har svårt att förhålla sig till. då blir man nästan per definition en nörd.
    Well, well well, it gets better and better

Är du en sån som skriker källa i tid och otid?{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Velour skrev 2010-03-10 23:34:26 följande:
    Nu är jag 3 kg mindre biff, om någon undrar.
  • Fiamedbarn

Sedek, vad är det för teori?

Senast jag var lite småintellektuell var igår när jag kände mig "Guilty by accusation" - om det finns nåt sånt uttryck? Jag känner till "Guilty by association" och har kanske blandat ihop dom? Men jag hade i alla fall fått två (!) kallelser till ett BVC-besök och uteblivit från båda - bara det att jag inte FÅTT någon kallelse! Men jag kände mig så skyldig så och trodde att dom hade rätt. För inte kan väl självaste BVC ha fel? Om jag nu inte uppträtt så skyldigt så hade dom kanske trott mig också! Svårt det där.

• Sedek
    Mandi74 skrev 2010-03-10 23:37:36 följande:
    Alltså nu är febern nästan borta och vad händer då.. jo jag har fått en hemsk jävla hosta istället.. *dyker ner i ett syrabad*
    Whiskey?

Bättre än syrabad i alla fall...
Svar på tråden Tråddödare forts....