• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 21:50:25 följande:
    Jag gick upp sju kilo när jag var gravid.
    Jag gick upp 16 kilo och har fortfarande 8 av dem kvar Är rätt nöjd med boobsen och rumpan, men magen kunde ju varit lite plattare
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 21:50:25 följande:
    Jag gick upp sju kilo när jag var gravid.
    Skryt lagom. {#lang_emotions_yell}

Jag gick upp från 68 till 115. {#lang_emotions_frown} Men söt var jag. Alla kallade mig för "Lucifer" efter cindrellas katt. Dom tyckte att jag var lika lat och självisk.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:54:04 följande:
    Jag gick upp 16 kilo och har fortfarande 8 av dem kvar Är rätt nöjd med boobsen och rumpan, men magen kunde ju varit lite plattare
    Det är inget fel på dig. Du var ju jättesnygg i bild-galleri bilderna. {#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 21:54:04 följande:
    Nice att du gick ner hälften. Jag gick ner mina sju kilon på ca. en vecka, men det var inte bra för då var boobsen fortfarande stora och buken ful. Idag är boobsen liiite mindre men buken är inte alls fin eftersom jag gjorde KS. Så nån platt buk lär jag aldrig få om jag inte plastikopererar mig, vilket jag nog aldrig kommer att ha råd med.

Rumpan min har jag inte reflekterat över, men nog ser de lite större ut eftersom mina höfter har blivit lite bredare.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 21:51:26 följande:
    Tårtan åt jag upp för längesen..Så, vad var det du sa om nattkläder och BH?
    Hmm....Äter du upp så snabb så börjar jag nästan tycka det är synd att jag inte är en kille. {#lang_emotions_dreamer}

Ni andra kan ignonera mina inlägg till Velour. Nån gång får det ju va den första. ;)

Går iväg och hämtar spriten.....lägger Velour sakta ner på sängen...smeker hennes hår, kinder, halsen...gpr ner via bröstlinjen ner till magen där får hon en puss.......tar upp spritflaskan och häller det på henne via halsen ner till bröstlinjen samtidigt som jag.........................................{#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 21:54:11 följande:
    Skryt lagom. Jag gick upp från 68 till 115.  Men söt var jag. Alla kallade mig för "Lucifer" efter cindrellas katt. Dom tyckte att jag var lika lat och självisk.
    Det var väl mest tur att jag inte gick upp så mycket eftersom jag inte har normal ämnesomsättning heller. På så sätt kunde jag gå ner mina sju kilon lättare än om jag hade gått upp lika mycket som t.ex. dig.

Du har ju normal vikt idag så du har ju mycket att skryta om och vara stolt över egentligen.
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 21:55:28 följande:
    Det är inget fel på dig. Du var ju jättesnygg i bild-galleri bilderna.
    Tack snygging
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:00:13 följande:
    Hmm....Äter du upp så snabb så börjar jag nästan tycka det är synd att jag inte är en kille. Ni andra kan ignonera mina inlägg till Velour. Nån gång får det ju va den första. ;)Går iväg och hämtar spriten.....lägger Velour sakta ner på sängen...smeker hennes hår, kinder, halsen...gpr ner via bröstlinjen ner till magen där får hon en puss.......tar upp spritflaskan och häller det på henne via halsen ner till bröstlinjen samtidigt som jag.........................................
    Av någon anledning känns det fortfarande lite sorgligt..men fortsätt gärna{#lang_emotions_dreamer}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 22:01:06 följande:
    Det var väl mest tur att jag inte gick upp så mycket eftersom jag inte har normal ämnesomsättning heller. På så sätt kunde jag gå ner mina sju kilon lättare än om jag hade gått upp lika mycket som t.ex. dig.Du har ju normal vikt idag så du har ju mycket att skryta om och vara stolt över egentligen.
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...{#lang_emotions_laughing}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 21:59:08 följande:
    Nice att du gick ner hälften. Jag gick ner mina sju kilon på ca. en vecka, men det var inte bra för då var boobsen fortfarande stora och buken ful. Idag är boobsen liiite mindre men buken är inte alls fin eftersom jag gjorde KS. Så nån platt buk lär jag aldrig få om jag inte plastikopererar mig, vilket jag nog aldrig kommer att ha råd med. Rumpan min har jag inte reflekterat över, men nog ser de lite större ut eftersom mina höfter har blivit lite bredare.
    Eftersom mannen min är en rumpkille så har jag ju märkt att han gillar det Och eftersom jag själv gillar bröst så är jag också nöjd Men om man kunde komma runt det där med "volangen" som en kompis kallar det, när hullet hänger övder byxkanten runtom, så hade jag varit supernöjd Vem faan bestämde att byxor skulle sluta halvvägs upp till naveln och skära in i fettet?!
Svar på tråden Tråddödare forts....