• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:03:52 följande:
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...
    Hur kändes det då?

Men åt du väldigt mycket mat? Då menar jag om du åt mer än i ditt normala tillstånd.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 22:02:42 följande:
    Av någon anledning känns det fortfarande lite sorgligt..men fortsätt gärna
    Velour:

Fortsätter jag så här så måste jag väcka gubben när jag är klar här och då kommer ingen av oss att kunna vakna imorgon. {#lang_emotions_laughing}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-03-11 22:03:52 följande:
    Jo men det var ett helvete och gå ner dom där kilona som tog mig 2 hela år. Vill du höra nåt rolig? Alla frågade mig när jag var i femte-månaden " Åh, är det dags snart?", " Åh va rolig snart har du din lille. ". När jag var i 9:e månaden trodde alla jag skulle ha tvillingar...
    Men det sade alla till mig med, jag hade 16 kilo på magen i stort sett, helt sjukt gigantisk Men så var "lille" Loppan 53 cm och vägde nästan 4,2 kg
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:05:10 följande:
    Eftersom mannen min är en rumpkille så har jag ju märkt att han gillar det Och eftersom jag själv gillar bröst så är jag också nöjd Men om man kunde komma runt det där med "volangen" som en kompis kallar det, när hullet hänger övder byxkanten runtom, så hade jag varit supernöjd Vem faan bestämde att byxor skulle sluta halvvägs upp till naveln och skära in i fettet?!
    Hahah, volangen..

Men du skrev ju själv för ett tag sedan att du var nöjd med dina "trivselkilon". Och på de bilder jag sett av dig ser du ju jättefin ut
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-11 22:07:04 följande:
    Hahah, volangen.. Men du skrev ju själv för ett tag sedan att du var nöjd med dina "trivselkilon". Och på de bilder jag sett av dig ser du ju jättefin ut
    Jojo, men man kan ju alltid önska sig förbättringar Magen är det som retar mig just nu, imorgon kan det vara frisyren eller nåt
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 22:06:03 följande:
    Velour: Fortsätter jag så här så måste jag väcka gubben när jag är klar här och då kommer ingen av oss att kunna vakna imorgon.
    Det gör inget. Det finns ju nåt som heter "fantasi". Och fantasi har jag gott om

Men tack för att du försökte och kom halvvägs iaf{#lang_emotions_kiss}
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-11 22:08:11 följande:
    Jojo, men man kan ju alltid önska sig förbättringar Magen är det som retar mig just nu, imorgon kan det vara frisyren eller nåt
    Skönt att det är övergående irritation. Min bukirritation är konstant
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-11 22:05:47 följande:
    Hur kändes det då?Men åt du väldigt mycket mat? Då menar jag om du åt mer än i ditt normala tillstånd.
    Grejen var att jag slutade röka bägge gångerna så fort jag plussade och då åt jag som en gris varje gång jag blev sugen på cigaretter. Jag rökte inte en enda under graviditetet däremot fyllde jag "tomrummet" med godis, mat, choklad, glass ja allt som går att äta.

När jag var gravid brydde jag mig inte om vad folk sa egentligen. Alla runtomkring mig tyckte jag var jättesöt så jag brydde mig inte om främlingars kommentarer. Kände mig som en liten bortskämd princessa när jag var gravid. Vart jag än blev bjuden blev jag behandlad som en liten porslin-blomma som alla var rädda om att inte gå sönder. Hade det inte varit för barnet man fick och dom kilona man gick upp så hade jag gärna blivit gravid en gång till.

Men sen efter förlossningen då kunde en liten kommentar om min vikt m.m få mig att må skit. Rent av skit. Det var mest det som fick mig att gå ner diciplinerad. Folks kommentarer kunde få mig att brista nåt enormt.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....