• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2009-12-23 22:58:06 följande:
    Tack!Nu är det dags för mig att gå och sova.Snön ligger tjock ute och Julstämningen är på topp!Kram på er och God Jul!!!!
    That's the spirit. Eller som Sedek säger : You go girl!

God jul på dig också. Kram!
  • Velour

Horoskop för julafton!

*Väduren - Du vill ha liv och rörelse idag, så du tar initiativ till alla slags aktiviteter. Den riktigt rofyllda känslan infinner sig inte i första taget, men det blir ändå väldigt trevligt.

*Oxen - Det kan bli en och annan oväntad julklapp, särskilt från personer du inte trodde skulle bry sig. Du är också själv mycket generös.

*Tvillingarna - Dina ärenden tar mer tid än du tror. Men du tar förseningar med jämnmod, och kanske kan du också helt enkelt strunta i en del av de saker du tänkt göra.

*Kräftan - Det ställs motstridiga krav på dig, och du kan känna att du slits mellan ytterligheter. Kanske har du varit otydlig med vad du själv vill?

*Lejonet - Du är på bra humör, fast kanske lite rastlös. Det är bra om du kan komma ut och röra på dig. Så kan du njuta av alla godsaker med gott samvete också...

*Jungfrun - Det blir inte riktigt som du tänkt idag, du kan inte bestämma alla detaljer. Men stämningen är uppåt, och det är ju huvudsaken.

*Vågen - Du njuter av mat, dryck, julklappar och trevligt sällskap. Din förmåga att hänga med på alla roliga aktiviteter uppskattas av omgivningen.

*Skorpionen - Du är effektiv och har koll på varje liten detalj. När du sedan slappnar av gör du det med besked, och ingen kan få dig att sätta igång med något ytterligare projekt.

*Skytten - Relationer är det viktigaste av allt idag. Du tar hand om dina nära och kära och kompromissar för att alla ska bli nöjda.

*Stenbocken - Du kan känna dig lite ensam även om du har folk omkring dig. Men det märks inte utåt, och ingen vet vad du egentligen tänker.

*Vattumannen - Det blir lite stressigt idag, och du hänger inte med i alla svängar. Våga bryta traditioner om de känns helt fel för dig!

*Fiskarna - Du vill prata och diskutera allt som hänt de senaste dagarna. Det visar sig att du och en annan person har missförstått varandra, och det är skönt att reda ut det.

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-24 00:13:33 följande:
    Horoskop för julafton! *Väduren - Du vill ha liv och rörelse idag, så du tar initiativ till alla slags aktiviteter. Den riktigt rofyllda känslan infinner sig inte i första taget, men det blir ändå väldigt trevligt. *Oxen - Det kan bli en och annan oväntad julklapp, särskilt från personer du inte trodde skulle bry sig. Du är också själv mycket generös. *Tvillingarna - Dina ärenden tar mer tid än du tror. Men du tar förseningar med jämnmod, och kanske kan du också helt enkelt strunta i en del av de saker du tänkt göra. *Kräftan - Det ställs motstridiga krav på dig, och du kan känna att du slits mellan ytterligheter. Kanske har du varit otydlig med vad du själv vill? *Lejonet - Du är på bra humör, fast kanske lite rastlös. Det är bra om du kan komma ut och röra på dig. Så kan du njuta av alla godsaker med gott samvete också... *Jungfrun - Det blir inte riktigt som du tänkt idag, du kan inte bestämma alla detaljer. Men stämningen är uppåt, och det är ju huvudsaken. *Vågen - Du njuter av mat, dryck, julklappar och trevligt sällskap. Din förmåga att hänga med på alla roliga aktiviteter uppskattas av omgivningen. *Skorpionen - Du är effektiv och har koll på varje liten detalj. När du sedan slappnar av gör du det med besked, och ingen kan få dig att sätta igång med något ytterligare projekt. *Skytten - Relationer är det viktigaste av allt idag. Du tar hand om dina nära och kära och kompromissar för att alla ska bli nöjda. *Stenbocken - Du kan känna dig lite ensam även om du har folk omkring dig. Men det märks inte utåt, och ingen vet vad du egentligen tänker. *Vattumannen - Det blir lite stressigt idag, och du hänger inte med i alla svängar. Våga bryta traditioner om de känns helt fel för dig! *Fiskarna - Du vill prata och diskutera allt som hänt de senaste dagarna. Det visar sig att du och en annan person har missförstått varandra, och det är skönt att reda ut det.
    Nää, orkar inte med en sån jobbig jul som du beskriver, så imorgon får horoskopet ha fel!
    Nu har jag fått New Super Mario till mitt Wii av min älskling, och av familjen här i stan fick jag 1500 kr att köpa ny säng på IKEA för
    Och som skojpresent fick jag en sådan där huvudmasserare som ser ut som en alien/bläckfisk, men tyvärr är jag nog för kittlig för att använda den
    Nu ska jag sova så jag orkar med den långa dagen imorgon. Vet inte när jag kan koppla upp mig nästa gång, men vill bara önska er alla en riktigt fantastiskt strålande toppenjul!!!
    *Trådkram*
  • Velour

Fyllo klarar inte polisens alkotest

• Velour

Önskar er en god Jul i den här tråden också

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2009-12-24 00:45:22 följande:
    Nää, orkar inte med en sån jobbig jul som du beskriver, så imorgon får horoskopet ha fel!Nu har jag fått New Super Mario till mitt Wii av min älskling, och av familjen här i stan fick jag 1500 kr att köpa ny säng på IKEA för Och som skojpresent fick jag en sådan där huvudmasserare som ser ut som en alien/bläckfisk, men tyvärr är jag nog för kittlig för att använda den Nu ska jag sova så jag orkar med den långa dagen imorgon. Vet inte när jag kan koppla upp mig nästa gång, men vill bara önska er alla en riktigt fantastiskt strålande toppenjul!!! *Trådkram*
    Tack!
    Så är på Jul aftonen (kl efter 22.00) verkar det som att vi fick just en riktigt fantastisk strålande Jul så tack så mycket!!!!!!

Ps Super Mario är mycket mycket mycket roligare (och lättare) om man är minst två gubbar!!! Ha så kul!
  • Polly S

god jul på er allihop!
    kikar in som hastigast och känner mig nöjd med att ha överlevt dagen med bara små missöden.
    snart väntar skinksmörgås och sen julklappsbok!
    ni då?

• Midka

Jag ska vinna sista inlägget på den andra tråden så jag blir kvar en timme eller så, om jag inte somnar vid tangenterna....

Svar på tråden Tråddödare forts....