• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2009-12-23 12:22:19 följande:
    Alltså! Det kan bara inte vara sant!!!Hur kunde jag missa nummer hundra? Tråden har ju varit inaktiv rätt länge och så när jag ser att nummer hundra är tillgänglig så missar jag den PRECIS!
    Men... du kan få komma med i min missa-alla-roliga-nummer-klubb. Fullvärdig medlem blir du först när du missat minst två st 100-tal.....
  • Midka

Tittar på Jul med Anka. Det är så värdo att jag måste ta paus.... och byta kanal. Det går inte ens att ha den på som bakgrundbrus....
    Nu får det bli inspirerande Mitt i naturen ist.... Det är ruskigt dåligt på televisionen just nu...

• Midka

Nu ahr jag fem inlägg i rad... Det räknas väl lite???

• Isnogood

Ord blind skrev 2009-12-23 20:03:46 följande:

Tycker det är överraskande länge den höll i år.
    Jaa, håller med..!

-Har kollat på den via vebben (uppdateras varje minut...) men idag så är det bara ett "skelett" som visas...
    -Började nästan undra om den skulle få överleva i år....men allt visade sig vara i sin ordning.....
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2009-12-23 14:10:38 följande:
    Dagens horoskop! *Kräftan - Du är väldigt hjälpsam, och dina insatser uppskattas nog mer än du tror. Tur i kärlek har du också, så det kan bli en väldigt bra dag.
    Jag hoppas fanimej att mina insatser på jobbet uppskattas mer än jag tror! I övrigt så artade det sig till en väldigt bra dag, förutom den j*vla förkylningen då. Har ätit julbord hos mamma och fått fina presenter, både till oss och särskilt till lilleman, han fick massor av Duplo och kläder och en stor spelande och dansande docka i form av Igglepiggle (från I drömmarnas trädgård) så han var överlycklig iallafall Och mat så det sprutade ur öronen, hoppas han sover till nio imorgon
  • Isnogood
    Midka skrev 2009-12-23 20:46:00 följande:
    Ord blind skrev 2009-12-23 20:03:46 följande:
    Förra året brann den, den 27 om jag inte är felinformerad... De kanske börjar bli till åren de som sätter på...
    Sätter på..?

He he he....får mig att tänka på något H E L T annat än JUL-bock........
  • Ord blind
    Isnogood skrev 2009-12-23 20:54:43 följande:
    Sätter på..? He he he....får mig att tänka på något H E L T annat än JUL-bock........
    Tack för skrattet! :)
  • Jagbyttenick
    Midka skrev 2009-12-23 20:50:22 följande:
    Tittar på Jul med Anka. Det är så värdo att jag måste ta paus.... och byta kanal. Det går inte ens att ha den på som bakgrundbrus.... Nu får det bli inspirerande Mitt i naturen ist.... Det är ruskigt dåligt på televisionen just nu...
    Meh, snart börjar Love Actually och Sagan om ringen, tio minuter kan du väl hålla dig. Om du inte gillar någon av dem så kommer En fisk som heter Wanda halv tio
Svar på tråden Tråddödare forts....