• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-12 23:46:39 följande:
    Imponerande
    Nej, egentligen inte. Borde bli bättre på det. Gillar inte visa mina svagheter och det stör mig att jag ibland inte klarar av det.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:46:19 följande:
    Oh no..!Upptagna karlar är inte intressant (!)Kan säga att samtalet var så oskyldigt o ok hela tiden. Fast... när jag sa att jag måste säga god natt då jag ska upp tidigt i morgon så undrade han om han inte fick se mig... Hans ord:"man får inte se dig va?"  va det nu ska va bra för...Jag har gärna killar som kompisar, inga problem, men jag har problem när karlar som sitter med familj beter sig som om de är guds gåva till kvinnan o bara kan ta för sig vart som helst...Jag hänvisade till de bilder jag har här...vilka jag ju redan vet att han sett...Kommer nog aldrig förstå mig på karlar Inte kunna lite på dem heller...det är såna här saker som gör mig så osäker på att över huvud taget ha en relation den dagen man väl möter någon som är intressant (och SINGEL, vilket är ett krav)Gah...
    Så sant så..
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:48:24 följande:
    Jaa, Mandi kan konsten Måste ju erkänna att jag skrattade gott Faan vad jag behöver sooooova....
    Du får helt enkelt uppdatera era samtal här så får Mandi analysera lite

Ska du göra nåt särskilt imorgon?
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 23:47:55 följande:
    Okej, eftersom jag inte brukar vara på Arlanda så kan jag omöjligen säga om kamelerna där har börjat gå på två ben
    Vart bodde du? Malmö? Tyckte mig läsa nånstans att man ska döpa Malmö till sahara.

Borde jag boka tid hos optiker åt dig också med tanke på att du inte sett kamelerna från Arlanda som nog var på väg hem. {#lang_emotions_tongue_out}
  • Isnogood

Hua...

NU ska jag krypa ner bland täcken o kuddar o lägga mig o läsa

Kramar till er alla o GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NAAAAAAAAATT på er

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:46:19 följande:
    Oh no..!Upptagna karlar är inte intressant (!)Kan säga att samtalet var så oskyldigt o ok hela tiden. Fast... när jag sa att jag måste säga god natt då jag ska upp tidigt i morgon så undrade han om han inte fick se mig... Hans ord:"man får inte se dig va?"  va det nu ska va bra för...Jag har gärna killar som kompisar, inga problem, men jag har problem när karlar som sitter med familj beter sig som om de är guds gåva till kvinnan o bara kan ta för sig vart som helst...Jag hänvisade till de bilder jag har här...vilka jag ju redan vet att han sett...Kommer nog aldrig förstå mig på karlar Inte kunna lite på dem heller...det är såna här saker som gör mig så osäker på att över huvud taget ha en relation den dagen man väl möter någon som är intressant (och SINGEL, vilket är ett krav)Gah...
    Jaja.. så du slet inte av dig kläderna och drog i gång camen, attan vad besviken han måste ha blivit.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 23:49:43 följande:
    Nej, egentligen inte. Borde bli bättre på det. Gillar inte visa mina svagheter och det stör mig att jag ibland inte klarar av det.
    Det håller jag med om. Är man inte försiktig finns det alltid folk runtomkring som utnyttjar det. Men är man smart (som dig) fixar man det genom att ställa dem mot väggen så de får äta upp det de gjorde
  • I Blackrose I
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:52:49 följande:
    Hua...NU ska jag krypa ner bland täcken o kuddar o lägga mig o läsa Kramar till er alla o GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NAAAAAAAAATT på er
    Gonatt på dig. Sov så gott. {#lang_emotions_flower}
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:52:49 följande:
    Hua...NU ska jag krypa ner bland täcken o kuddar o lägga mig o läsa Kramar till er alla o GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD NAAAAAAAAATT på er
    Godnatt på dig och hoppas du får lite skön vila.

Kram
  • Isnogood
    Velour skrev 2010-03-12 23:51:43 följande:
    Du får helt enkelt uppdatera era samtal här så får Mandi analysera lite Ska du göra nåt särskilt imorgon?
    Hacka bort is o snö...o köpa skivor... o hugga ved / såga ved...min ved tar slut nu i helgen

Kaaaaaaall vinter...

Ta hand om djuren o mig själv...typ det vanliga

sa god natt strax efter så det blev inget mer förutom att "han ville se mig"

Så hon får gärna göra en tolkning av det

God natt
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Tråddödare forts....