Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:12:19 följande:

Fullt krig om du är sugen på att diskutera. Själv blir jag kallad för idiot i min gästbok för att jag hade anmält ett övergrepp! www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49583964-12.htm...
    Ja, den tråden ja. För det första kan jag inte fatta att det ens existerar ett sånt fenomen och för det andra kan jag inte att fatta någon kan tycka att det är OK.

Och så jävla dumt tt kalla dig för idiot, i din GB dessutom. Den människan verkar ha noll självinsikt och noll disciplin på sig själv
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:18:23 följande:

:P
    Fast det är inte min fråga egentligen. En grupp i min kurs gör ett arbete om detta, d.v.s. det är deras frågeställning. Om ett par veckor ska de presentera sitt arbete så får vi se om de har hittat något samband. Vi är alla noviser i vår klass, så den här undersökningen blir nog mest på skoj, om man säger så.

De kommer att dela ut enkäter till ett visst antal personer med frågor om deras sexuella vanor. Därefter får respondenterna göra ett Mensatest
  • Velour

Nu vet jag inte om detta är sant, men det sägs att en gris orgasm (ingen särskrivning) varar uppemot 30 minuter.

Shit, tänk dig att du har orgasm i en halvtimme! Vad gör man under tiden? Kan man bete sig normalt? Kan man gå/prata normalt? Hur utmattad blir man inte efteråt? Snacka om magmuskler sen

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:32:32 följande:

Gud vad jobbigt! Jag gillar mina korta intensiva, behåller gärna dom tack! :)
    Jo, men hade varit intressant att få uppleva det nån gång under min livstid.
  • Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:33:34 följande:

Ju fler man har desto högre intelligens?
    Deras förförståelse var att ju fler sexpartners, desto lägre intelligens. Iaf vad de hade uppfattat utifrån sin egen omgivning
  • Velour

Kom på att om man kan få multipla orgasmer, non stop, så kan man ju lätt hålla på i en halvtimme

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:39:19 följande:

Jag tänker inte avslöja mig!! ;P
    Men såklart att du inte behöver göra det. Det tänker jag heller inte göra

Men det tål nog att funderas på, lite grann iaf.
  • Velour

Sex innebär ju inte alltid det gamla vanliga med mannens könsorgan i kvinnans, utan det kan mycket väl vara petting, oralsex etc.

När man blir undersökt av en gynekolog, innebär det att man har haft sex? Eller innebär sex att minst en av parterna ska vara upphetsade?

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 22:44:33 följande:

Jag tror faktiskt inte det har någon koppling, däremot sin sociala situation. Det finns många inom restaurangbranschen som är intelligenta och läser avancerade utbildningar men knullar som kaniner med ny partner nästan varje gång.....
    Intressant!
Svar på tråden Tråddödare forts....