Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Nilla 1972,

vem är du? Skulle vara intressant om vår nye tråddödare ville ge en kort presentation av sig själv.

Hur gammal är du, vad jobbar du med osv.?

• Velour

Ord blind skrev 2009-12-27 23:41:17 följande:

Den sociala situationen man lever i.
    Ja, så tror jag med. Jag tror även att det är mycket psykologiska faktorer som påverkar en hel del värderingar man har.
  • Velour
    Polly S skrev 2009-12-28 00:02:03 följande:
    hmm.1) nej, det tror jag inte. eller jo, kanske. är man smart bör man väl kunna avgöra vad man själv mår bra av och vilket antal som är rätt för en själv. kvantitet betyder inte kvalitet men erfarenhet är väl bra?2) vad gäller sex tror jag faktiskt män i allmänhet har mer krav på sig att alltid kunna prestera. gör han inte det är ngt FEL, vill en kvinna av ngn anledning inte har hon ANLEDNING. orättvis, javisst.3) låter... jobbigt. faktiskt.
    Håller med, förutom det sista som jag tycker skulle vara intressant att uppleva
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-28 00:02:49 följande:
    Låter som om ni har haft bra men intensiva dagar allihop Jag har i stort sett bara legat på soffan pga "ryggajävlen" och sedan med hjälp av värktabletter tvättat. Lilleman och storeman är båda förkylda, så de passar ju inte upp på mig som krympling heller Har provat mitt New Super Mario idag; riktig nostalgi.Imorgon ska jag överraska min sambo med biljetter till motocross-show och hans syster kommer hit och sitter barnvakt. Han annar ingenting ännu! Mohahaha
    Usch, ryggont är inte kul. Hoppas det släpper tills imorgon då, när ni på motorcross-showen
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2009-12-28 00:03:42 följande:
    Typisk grej som jag skulle kunna kläcka ur mig .-)
    Skämtar du?? Det tror jag inte på alls. Jag håller fast vid att du är bra mycket roligare att prata med, alltså har bra mycket roligare att komma med.

Men jag ger ändå lite cred till den personen eftersom hon faktiskt bröt tystnaden.
  • Velour

nilla 1972 skrev 2009-12-28 00:21:54 följande:

inte go natt än...ja ör undersköterska arb i hemtjänsten trivs kanonbra med det , tyvärr fortf. tim vik. har två goa tonnåringar på 17 o 18 år. singel. vill resa mycket och allt annat som e kul. själv då ?
    Trevligt Du är alltså 37 år, med tanke på ditt nick?

Jag är mamma till en femåring, 30 år, student och även jag singel.
  • Velour

nilla 1972 skrev 2009-12-28 00:28:45 följande:

hej , japp det stämmer. va stud, du till då ? ps inte gått in på din site eller vadet nu heter... kram
    Sociologi, men vete fan om jag kommer kunna kalla mig sociolog när studierna är slut För många ointressanta begrepp i sociologin
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 00:30:04 följande:
    Hello bitches!
    Mjaoo!
  • Velour

nilla 1972 skrev 2009-12-28 00:34:10 följande:

heeeej, gillar du ormar ????
    Uppenbarligen gör han det, men just nu står han inför ett kameldilemma
  • Velour
    Scratchy skrev 2009-12-28 00:36:23 följande:
    Bitch översätts väl snarare "hynda", men du får låta precis som du vill älskling...
    Jag vet, det var därför jag skrev just mjaoo. Jag är ju perserkatten.
Svar på tråden Tråddödare forts....