• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-03-13 23:13:41 följande:
    vad pratar ni om? *hinner inte med men är nyfiken*
    För länge, länge, länge, länge, länge sedan pratade vi om hur tråden startades och jag mfl trodde det var Ord Blind som startade allt. Nu upptäckte jag att hon nog aldrig startat någon tråddödartråd.

Den som alla träffades i (som är här nu så att säga) var en tråd som Miss Niles startade. Hon i sin tur "lånade" rubriken från en som heter Mini Liten. Om Miniliten är den "riktiga" startaren vet vi inte och kommer nog aldrig att få veta heller.
    Miss Niles tråden blev i alla fall starten för denna. Jag gjorde nya trådar vart efter de andra stängdes så jag är egentligen bara "administratör" så att säga... {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:12:22 följande:
    klart du är saknad vännen!
    Är faktisk uppriktig glad för din skull att du mår bättre. Det är inte rolig och gå runt och må skit.

Kram.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:10:45 följande:
    Kexchoklad är en klassiker. Men jag saknar staniolet!
    gah, nej -staniolet hindrade ju att man glufsade i sig den, man var ju så rädd för att råka bita i det..!
  • Fiamedbarn
    Jagbyttenick skrev 2010-03-13 23:18:47 följande:
    Jo, men man vill att hemmet ska vara städat och man själv tränad och allt ska bara gå utan att ta någon tid eller ansträngning Och så blir man besviken när man måste ta tag i skiten
    *skrattar* Precis så! Underbart
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-03-13 23:13:41 följande:
    vad pratar ni om? *hinner inte med men är nyfiken*
    Vem som startade den första tråddödartråden.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Fiamedbarn
    Roses skrev 2010-03-13 23:18:06 följande:
    Vet du, jag var likadan när jag var hemma med min äldsta son. För min del så var det en spegel i kompisen lägenhet som först fick mig att inse hur min kropp såg ut sen var det en scenarie i en kappahl-affär som var droppen. Tror att var och en måste komma till den punkt där man helt enkelt inte orkar se sig själv...då får man sån energi att fixa till allt. Det var så för mig i alla fall. En städad lägenhet är inte hela världen, social umgänge har du ju hittat här nu, hunger kan man få stopp på med vad som helst....Fokusera dig på din kropp om det är det som får dig att må dålig då har du bara en sak att fixa. Lycka till.
    Ja det blev ju lite enklare så! Ska fundera på tipset. Tack Men hur såg ditt liv ut innan? Var det inget annat som var rörigt än kroppen?
  • Polly S
    Midka skrev 2010-03-13 23:19:15 följande:
    För länge, länge, länge, länge, länge sedan pratade vi om hur tråden startades och jag mfl trodde det var Ord Blind som startade allt. Nu upptäckte jag att hon nog aldrig startat någon tråddödartråd. Den som alla träffades i (som är här nu så att säga) var en tråd som Miss Niles startade. Hon i sin tur "lånade" rubriken från en som heter Mini Liten. Om Miniliten är den "riktiga" startaren vet vi inte och kommer nog aldrig att få veta heller. Miss Niles tråden blev i alla fall starten för denna. Jag gjorde nya trådar vart efter de andra stängdes så jag är egentligen bara "administratör" så att säga...
    Miss Niles-tråden var den 1:a jag såg och skrev i.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-03-13 23:17:48 följande:
    Jag har sett dig för längesen, men min FL är så seg så när jag svarar så har ni hunnit skriva några sidor
    Det är lugnt aziz. Lova att komma upp till Stockholm när jag kommer tillbax så jag får träffa dig?!
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Polly S
    Roses skrev 2010-03-13 23:19:34 följande:
    Är faktisk uppriktig glad för din skull att du mår bättre. Det är inte rolig och gå runt och må skit. Kram.
    tack vännen!

är du redo för resan? packat allt?
Svar på tråden Tråddödare forts....