• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Fiamedbarn
    Roses skrev 2010-03-13 23:38:32 följande:
    * Häller en hink kallt vatten över Sedek så han kommer till liv. Har en känsla att han har svimmat. *
    Brukar han svimma?
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:37:11 följande:
    Jag tror att jag skulle få en otrolig kraft och stolthet om jag gjorde mig av med mina närmare 30 ovälkomna kaloribomber. Det kanske är helt rätt att börja där! Som i peppboken "Gör EN sak annorlunda".Roses, hur länge tog det och hur mycket försvann? Och hur?
    Det tog mig 2år och bli av med 40kg. Gick upp 50kg under graviditetet och efter förlossningen fanns 40kg kvar. Jag ändrade om matvanorna. Började äta äckliga-grönsaksmat, åt onyttigt 1Dag i veckan, tränade på gym 3 gånger per veckan, tog trappor istälet för hiss, gick till tunnelbanan och till jobbet istället för att ta bilen. Det går....börja smått. Köp kort på friskis&svettis, finns ju i Hbg nära kullagatan i nån bakgata där som jag inte kommer ihåg namnet på. Dom har otrolig bra gruppträning där du kan ta med lillen också.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Fiamedbarn
    Polly S skrev 2010-03-13 23:40:41 följande:
    både och. antingen ligger husen på landet (växte upp på bondgård, kan inte tänka mig det igen) eller å bir de alldeles för dyra...
    Åååå vad jag vill bo på landet!
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:39:22 följande:
    Fiona, nja. När jag var yngre beundrade jag elaka personer och tyckte snällhet var samma sak som dumhet. Så det beror nog på vad man värderar. Sen ska ju alla behandlas med respekt! Men elaka människor ska hållas på avstånd. I alla fall ska man vara väldigt noga med gränserna.
    alltså... snälla människor som utplånar sig själva går mig på nerverna.
    jag vill hellre att personer visar känslor, irritation, biter ifrån ibland än bara mjäkar med.
    dock tycker jag man ska försöka ta hänsyn till andra och visa respekt i den mån man kan.
    energitjuvar har jag de senaste 2  (?) åren blivit bättre på att gallra bort.
  • I Blackrose I
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:40:51 följande:
    Brukar han svimma?
    Nja....*Biiiiipp* ;)
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Fiamedbarn

Roses, wow - bara 2 år! Du måste ha varit otroligt målinriktad och disciplinerad. Fantastiskt!!

• Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:39:22 följande:
    Fiona, nja. När jag var yngre beundrade jag elaka personer och tyckte snällhet var samma sak som dumhet. Så det beror nog på vad man värderar. Sen ska ju alla behandlas med respekt! Men elaka människor ska hållas på avstånd. I alla fall ska man vara väldigt noga med gränserna.
    det där med att dra gränser har tagit mig 30 år att kunna göra...
  • Velour

Roses, jag har aldrig frågat dig vad de orden du har skrivit i din fotnot betyder. Är det nån sorts bön?

Svar på tråden Tråddödare forts....