• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Fiamedbarn
    Sedek skrev 2010-03-13 23:57:35 följande:
    Snälla, skriv mer på dialekt! Det är så roligt att tänka på att du sitter där med värsta skånskan ever
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-03-13 23:57:35 följande:
    Snälla, skriv mer på dialekt! Det är så roligt att tänka på att du sitter där med värsta skånskan ever
    Vaddådå? De e vell ente värsta skånskan, de e bästa skånskan
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Sedek
    Polly S skrev 2010-03-13 23:57:50 följande:
    men sedek! nu skakas min tro angående din moral!
    Först nu?

Det tar jag som en komplimang
  • Midka
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:48:18 följande:
    Fiona, hur gammal är du? Jag är samtidigt lite skeptisk till det där med energitjuvar. Om man mår dåligt, ska man undvika att höra av sig då bara för att andra inte tycker att man ger nåt tillbaka? Ska man inte finnas där för varandra? Det är lite storstadsfenomen tycker jag att bara rensa bort det som inte ger en maximalt hela tiden. Som att vänner är slit och släng. Jag menar att det finns så många nya potentiella bekantskaper i storstan att man blir så krävande - och samtidigt utbytbar.
    Jag tycker det finns gott om energitjuvar som behöver ränsas bort. Med det menar jag människor som jag ställer upp för fast de uttnyttjar mig. Det kan vara en kollega som konsekvent får mig att föra allt skitjobb tex. Nu har jag lärt mig att lägga tillbaka "skiten" för att markera att det inte går att köra med mig.

Eller det är människor som jag är tvungen att umgås med då och då men de bara öser skit över mig. De har utsett sig själva till offer och markerar hela tiden att det är synd om dem och att jag borde känna skuld över att jag har vänner, dator, blommor som blommar eller vad som nu kom upp.

En energitjuv talar om för mig att jag är en dålig kamrat som inte lämnar bort pojken till barnvakt och går ut med henne/honom. Jag kanske erbjuder att hon kan komma hem till mig på middag men det passar inte. Hon vill gå på krogen och ragga och vill inte göra det själv så för att få med sig någon använder hon alla medel mot mig. Det ställer jag inte upp på! Då är hon en energitjuv som jag kan klara mig utan.

För mig handlar det inte alls om maximal uttdelning utan mer om att värna om mig och min familj.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-13 23:57:50 följande:
    men sedek! nu skakas min tro angående din moral!
    Jag är mer chockad över att din tro angående hans moral inte skakats tidigare
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-03-13 23:58:27 följande:
    oh, I wish!
    Jag har också en dröm om en sommarstuga. Så kan jag ändå behålla min storstadslivsstil Men Malmö är skönt eftersom vi har stranden mitt i stan nästan, så det känns inte som en betongdjungel om man vet vart man ska gå
  • Polly S
    Fiamedbarn skrev 2010-03-13 23:57:42 följande:
    Fiona, å en hemlighet. Nu blir jag väldigt nyfiken!
    haha, inte så spännande, bara det att jag inte vill outa mig alltför mkt här, speciellt inte med tanke på att jag skriver i andra trådar om mitt yrke, vill inte vara igenkännlig alla ggr.
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-13 23:59:47 följande:
    Jag är mer chockad över att din tro angående hans moral inte skakats tidigare
    Har Sedek moral? {#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_dreamer}
  • I Blackrose I
    Polly S skrev 2010-03-13 23:48:23 följande:
    kommer han klättra på stolarna?
    Ja, det också och så ska han "prata" med allt och alla. Gärna springa fram och tillbaka femtielva gånger. Sen älskar han att klättra på mig. Jag är hans klätterställning.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
Svar på tråden Tråddödare forts....