• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 19:54:47 följande:
    Hahah, vet du vad? Helt ärligt skulle den personen njuta. H*n har både behov av mat och sömn. Så jag skulle väl snarare göra personen en tjänst
    *S*
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-03-15 19:54:47 följande:
    Hahah, vet du vad? Helt ärligt skulle den personen njuta. H*n har både behov av mat och sömn. Så jag skulle väl snarare göra personen en tjänst
    Hehe, men då kanske personen ifråga skulle bli snällare mot dig?
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 19:55:20 följande:
    Problemet är nog att när man väl börjat är det svårt att sluta. Lite som att smörja läpparna... Smörjan gör att läpparna torkar ut så man behöver mer smörja.Kiropraktorn gör mig frisk men mer mjuk i lederna så jag lättare blir sne så jag behöver tillbaka till kiropraktorn... Lite så är det men jag har inga bevis! Tror det skulle underlätta om jag började träna lite... Hmmm får tänka på saken....
    Ja, de måste ju göra NÅT för att patienterna ska komma tillbaka Det låter faktiskt inte helt osannolikt.

Ja, börja stärka din egen kropp
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-15 19:57:36 följande:
    Kanske beror på tonfallet.....
    Ah, tänkte inte på det...kanske skulle ha skrivit med mindre bokstäver...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Jagbyttenick

Idag har jag fått hem mitt senaste fynd! Ett par splitternya glasögon för 0 kr + 49 kr fraktkostnad! Lensway hade en kampanj i förra veckan där de första 500 som loggade in fick gratis glasögon i sin styrka
    Så jag valde ett par dyra Polaroid-bågar när jag ändå hade chansen, och de kom hem idag och de är såå snygga Tyvärr ser jag själv ut som ett vrak eftersom jag knappt sovit pga lillens hosta, så jag tänkter inte bidra med bildbevis idag iallafall
    Nu är det sista avsnittet av Familjen Annorlunda! Kommer senare!

Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-15 20:01:28 följande:
    Ah, tänkte inte på det...kanske skulle ha skrivit med mindre bokstäver...
    Eller med en fin kursiv stil? Vem vet hur man ska kunna uppfylla allas krav....
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-03-15 20:03:19 följande:
    Idag har jag fått hem mitt senaste fynd! Ett par splitternya glasögon för 0 kr + 49 kr fraktkostnad! Lensway hade en kampanj i förra veckan där de första 500 som loggade in fick gratis glasögon i sin styrka Så jag valde ett par dyra Polaroid-bågar när jag ändå hade chansen, och de kom hem idag och de är såå snygga Tyvärr ser jag själv ut som ett vrak eftersom jag knappt sovit pga lillens hosta, så jag tänkter inte bidra med bildbevis idag iallafall Nu är det sista avsnittet av Familjen Annorlunda! Kommer senare!
    Kul!!! Du kan ju fota bara glasögonen....

Den serien är lite speciell...
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-03-15 20:04:11 följande:
    Eller med en fin kursiv stil? Vem vet hur man ska kunna uppfylla allas krav....
    Ja

Och dekorerat hela texten med blommor, hjärtan och glada smilegubbar med pussmunnar o små söta skyltar som det står : tänker på dig

Eller...njae, men jag förstår inte riktigt varför man startar en tråd o vill ha svar på sin fråga när man inte tänker lämna ut någon info så att man KAN svara på frågan...
    Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-03-15 20:07:34 följande:
    Ja Och dekorerat hela texten med blommor, hjärtan och glada smilegubbar med pussmunnar o små söta skyltar som det står : tänker på digEller...njae, men jag förstår inte riktigt varför man startar en tråd o vill ha svar på sin fråga när man inte tänker lämna ut någon info så att man KAN svara på frågan...
    Kanske för att man är lite osäker och kommer på efterhand (iof väldigt tidigt..) att man inte vill outa sig för mkt...?
    Eller så räcker det med att skriva lite för att förstå mycket av sina egna tankar.
  • Polly S

Valpen var förresten skitäcklig idag, men jag gjorde en snygg save och lyckades få henne att kräkas i toan, det ni!

Svar på tråden Tråddödare forts....