• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 20:26:04 följande:
    Ett annat sätt är att beställa saker i personens namn så får h*n en chock när h*n behöver hämta ut ca 10 paket och betala för dem själv....
    Heheh, vad elakt. Vad sägs om en massa sexleksaker? Fast risken är ju att även det går hem...
  • Midka
    Velour skrev 2010-03-15 20:31:19 följande:
    Heheh, vad elakt. Vad sägs om en massa sexleksaker? Fast risken är ju att även det går hem...
    Kanske, men då blir det dyyyyyyyyrt för vederböranden.... he   he   he...
  • Midka

Nej, nu ska jag ta mitt lilla ryggskott och se om jag får sova något inatt. Kanske kommer ni på besök i mina drömmar igen, vem vet....

Kram på er! Vi ses imorgon!!

Smiley

• Fiamedbarn

Dricker mitt Yogite med pepparkakskryddor och njuter - det är så kryddstarkt! Har ju även svartpeppar i sig

Är helt slut idag. Kom iväg till lekparken en snuttis och jag är inte så van med utflykter Sen har vi visat vår lägenhet som vi ska hyra ut och det tar på krafterna att försöka visa sig presentabel...

• Sedek
    Fiamedbarn skrev 2010-03-15 21:14:53 följande:
    Dricker mitt Yogite med pepparkakskryddor och njuter - det är så kryddstarkt! Har ju även svartpeppar i sig Är helt slut idag. Kom iväg till lekparken en snuttis och jag är inte så van med utflykter Sen har vi visat vår lägenhet som vi ska hyra ut och det tar på krafterna att försöka visa sig presentabel...
    Ska ni hyra ut den med er boendes kvar Så ni måste se representabla ut så folk vill bo med er? Om det nu är så så..., ja då måste man le och se trevlig ut
  • Sedek

Har luktat på stan, sett en film som var asbra och hällt i mig en flaska vin (liten modell) och försökt röka.

Vad gör ni?

• Sedek
    Velour skrev 2010-03-15 20:31:19 följande:
    Är det det enda du tänker på, sex?
  • Sedek
    Midka skrev 2010-03-15 20:50:34 följande:
    Nej, nu ska jag ta mitt lilla ryggskott och se om jag får sova något inatt. Kanske kommer ni på besök i mina drömmar igen, vem vet.... Kram på er! Vi ses imorgon!!
    Det är jag som är Willy Wonka
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 22:01:28 följande:
    Är det det enda du tänker på, sex?
    Ja, är det konstigt?
  • Fiamedbarn
    Sedek skrev 2010-03-15 21:59:29 följande:
    Ska ni hyra ut den med er boendes kvar Så ni måste se representabla ut så folk vill bo med er? Om det nu är så så..., ja då måste man le och se trevlig ut
    Hehe, jo nästan för alla tillbehör ingår. Vi kommer att behöva köpa dubletter av nästan allt...lätt flyttlass men tungt för plånboken. Vi får se.

Varför luktade du bara på stan?
Svar på tråden Tråddödare forts....