Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Velour skrev 2009-12-31 01:30:44 följande:
    Så allt är noterat i lilla blocket? Bra, bra och bra! Duktig pojke!
    Ibland är det bra med en analog säkerhetskopia...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:32:12 följande:
    Du får börja först!
    Jag hade gärna skickat ett mms om jag kunnat från min telefon. Men avataren är så lik jag lyckades göra den. Fast jag är smalare... och snyggare...
    延雪平最好!
  • Scratchy

Speciellt frisyren är sjukt lik...

延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:39:00 följande:
    Är du verkligen svarthårig? Eller färgar du håret svart? Har du så stora ögon?
    Den är naturligtvis med SouthPark än originalet. Men kolla på min bild nu... jag tar bort den om en stund igen... vill inte bli igenkänd av för många...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:45:10 följande:
    Jag hatar FL för att den strular HELA tiden!!Tänkte skriva att du säkert redan vet hur jag ser ut, med tanke på att du vet vad jag heter. Det blir lätt att ta reda på det mesta om en person bara man vet namnet på henne/honom.
    Grejen är att jag inte vet ditt efternamn och kollar man nätet på ditt förnamn tenderar man att hitta en annan person...

Och nej, jag är inte svarthårig, men frisyrens form är väldigt lik just nu...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:48:02 följande:
    Jävla synd att jag var ensam om att vittna detta!!!!!Hur kan nån så söt vara så elak??
    Ska jag ta första meningen som en komplimang? (Hoppas du inte syftade på freakshow, men det tror jag inte... jag är faktiskt snygg på kortet...)

Jag vet, skenet bedrar... "en varg klädd som ett får" som det står i Bibeln... {#lang_emotions_demon}
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:52:20 följande:
    Nu behöver du ingen reflex på jackan iaf
    Kanske tar reflex i alla fall... för säkerhets skull. Men jag har längre hår nu än på bilden, men det står fortfarande rakt upp.

Så, nu vill vi se Vellan!
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:56:09 följande:
    Men du måste ju hålla med om att det är stort att outa sig när man har velat vara så anonym. Det betyder inte att du blir mindre snygg för det Så ja, det är en komplimang!!!!En viss person bad mig faktiskt ta kort på dig imorgon och lägga ut så h*n kunde se hur du ser ut...Så, du har väckt mångas nyfikenhet!Och jag blev den som fick se det, förutom Confli. Eller? I tråden är det väl bara han som vet hur du ser ut?
    Sedek frågade väl öppet i tråden om en bild på mig. Och visst, vi ska fixa en bild han sent ska glömma! {#lang_emotions_djavulsk}

Issy vet också hur jag ser ut, och något till vet jag. Trodde faktist att Sedek visste. Harlow vet. Tror att Gaffsan sett mig också.
    延雪平最好!
  • Scratchy

Nå, får vi se en bild på Vellan?

延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2009-12-31 01:59:38 följande:
    Ok, men då vet jag vem jag ska kolla efter imorgon kväll!Tror du mig om jag säger att jag inte har en endaste bild på mig i datorn? Min laptop är ganska ny och jag har inte överfört någon bild på mig
    Jag låtsas att jag tror dig. Jag kommer också ihåg att du skrev helt öppet i tråden att du kommer att mms:a en bild på mig till Sedek. Följaktligen borde det inte vara något problem att mms:a en till mig.

Har du inte facebook eller nåt?
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....