Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-01 20:19:09 följande:
    Näpp
    Jobbigt...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 20:20:32 följande:
    Det hade jag räknat ut själv men tack så mycket då.... Jag kommer inte leva vidare hutlöst nyfiken.... Kinesiskt ordspråk:Sitter man tillräckligt länge vid floden kommer ens fiende flyta förbi.Tålamod är en dygd.
    Oj, hårfärgen är väl ganska uppenbar, men hur tog du färgen på klänningen?

Säg bara till vilken flod du vill att jag ska flyta i så tittar jag förbi.
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-01 20:34:02 följande:
    Hej och gott nytt år!Japp, uppe i Sthlm. Vi pratade lite om dig faktiskt, fast bara i goda ordalag Hoppas du hade trevligt på nyårsafton.
    O ja... väldigt goda ordalag... ;-D
    延雪平最好!
  • Scratchy

Oj, det skulle ju ha varit i #1723...

延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-01 20:26:58 följande:
    Jag kan säga som så att Scratchy höll vad han lovade. Innan träffen skrev jag att jag inte kommer att se ut som min avatar, d.v.s. med sminket utsmetad runt ögonen. Han skrev då att jag kommer att se ut så när han är färdig med mig.
    Det var ett fint ögonblick när det äntligen lyckades...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 20:37:48 följande:
    He he... refererade till ett litet kinesiskt ordspråk för minder än 10 inlägg sen....Hur som så får jag hjälpa er att  komma ihåg vad som hände igår:Ni träffades en liten stund innan och S-mannen blev slagen av V-kvinnans skönhet... Så till den grad att han ägnade hela nyrårskvällen till att kurtisera henne. Hon är en ståndaktig kvinna som inte ger sig så lätt men en charmig S-man, många timmar, nyår med magi i luften...... Hon är inte gjord av stål!Kvällen (morgonen) avslutades med en del suckanden och mycket känslor i luften. Nu har ni precis skillts åt men båda går med ett litet (ganska stort litet) leende på läpparna! "Vilket nyår...!!!"

Kan du inte hjälpa oss med lite mer minnen?
    延雪平最好!
  • Scratchy

Nähä, nu ska jag snart iväg och dricka polsk fulvodka tillsammans med några kompisar.

Tyvärr har jag inte hunnit vila organen tillräckligt idag. Vissa organ blev ordentligt slitna under Stockholms-resan och det kommer krävas mycket vila innan de hämtat sig.

延雪平最好!
  • Scratchy
    Midka skrev 2010-01-01 20:47:40 följande:
    Ha så trevligt. De organ jag tänker på kommer nog ändå inte till användning under fuldrickande så det går nog att kombinera vilan med kompisarna....
    Det beror på hur fult man dricker... och vilka organ man syftar på... inte säker på att vi menar samma...
    延雪平最好!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-01 20:52:33 följande:
    FörlåtMen hoppas att du kan njuta liite ikväll iaf.
    Inget att be om ursäkt för. Jag slet säkert mer på dina än du på mina.

Jag kommer nog njuta ordentligt ikväll, men det blir ju svårt att slå gårdagen... eller gårnatten... eller vad heter det?
    延雪平最好!
Svar på tråden Tråddödare forts....