• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Isnogood

O ännu en...men för att inte tråka ut alla fullständigt så slutar jag här...
    I´m the one and only....of my kind...
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-02 18:58:46 följande:
    O ännu en...men för att inte tråka ut alla fullständigt så slutar jag här... I´m the one and only....of my kind...
    Vad himla söt den var, sittande sådär
    Analysera mera!
  • Polly S

hur många av tråddödarna är blonda?
    jag är väl ngt slags mörkblond (eller heter det råttfärgat? ) i grunden, men färgar det mörkbrunt.

• Isnogood
    Velour skrev 2010-01-02 18:59:51 följande:
    Vad himla söt den var, sittande sådär
    visst är den

Nästan lite barnsligt levande....
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 18:55:49 följande:
    Både och. Jag säger te rakt av till allllla sorters teer. Sen kanske jag bara tillägger vilken smak det har för att bli mer specifik.Samma sak när jag pratar persiska, säger chai till alla sorter. Det är kanske så för att jag inte är så kunnig i vad det finns för sorter, så jag underlättar för mig själv. Är ingen tedrickare heller
    Mitt problem är att jag blev petig när jag började inom restaurang. Det finns gott om folk som beställer cafe au lait och när man då serverar kaffe med varm mjölk så säger dom att de inte var det de beställde, de vill ha sån där kaffe i glas. Latte? frågar jag då, det görs på espresso, du beställde en kaffe med mjölk på franska....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-02 19:00:34 följande:
    hur många av tråddödarna är blonda?jag är väl ngt slags mörkblond (eller heter det råttfärgat? ) i grunden, men färgar det mörkbrunt.
    Inte JAG i alla fall....

Har mörkbrunt hår...el råttfärgat som jag brukar kalla det...
    -Är så tråkig så jag färgar det inte ens...
  • Ord blind
    Velour skrev 2010-01-02 18:57:41 följande:
    jag skulle inte göra en sådan sak för en man, sedan tål inte mitt hår den behandlingen... Jag ser ut som en kvast i huvudet så....
    Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
  • Polly S
    åh, den var jättesöt! tar hon beställningar?
  • Velour
    Ord blind skrev 2010-01-02 19:02:10 följande:
    Mitt problem är att jag blev petig när jag började inom restaurang. Det finns gott om folk som beställer cafe au lait och när man då serverar kaffe med varm mjölk så säger dom att de inte var det de beställde, de vill ha sån där kaffe i glas. Latte? frågar jag då, det görs på espresso, du beställde en kaffe med mjölk på franska.... Jag är inte rädd för att dö, jag är rädd för att inte våga leva mitt liv till fullo.
    Bra att veta! Då vet jag vem jag ska vända mig till om jag får problem med vad saker och ting heter
    Analysera mera!
  • Ord blind
    Tycker det var ett trevligt inslag i tråden.
Svar på tråden Tråddödare forts....