• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-02 19:51:00 följande:
    Te: På mitt jobb har det blivit väldigt poppis med te eftersom alla verkar ha uppfuckad magar av stress och jag vet inte vad....  Där är det väääääldigt viktigt vad man säger för något för om jag säger fel ser de myyycket frågande ut och undrar varför jag skulle vilja ha mjölk i chaaiiiiithét det fiiins ju redan... (obs detta är ett exempel) så på ren trots låtsas jag vara heeeelt okunnig och anspelar på att det smakar så konstigt när jag kokar te i kaffebryggaren.... De tror på allvar att jag är ett pucko! Hår: byter frilla, färg och form (från spikrakt till afrokrull) som andra köper ny tröja så det är möjligt att jag blonderade det för min skull men inte för att behaga honom!
    Äsch, orka hålla reda på allt...Kumbaya baby!
    Analysera mera!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-02 19:50:14 följande:
    Just DET DÄR har jag funderat på mååånga gånger varför jag aldrig gjorde.
    Man tror att man ska komma ihåg... Godtrogen? Tror att man kan lita på eländet....
    Inte skulle han vara såååå elak....?
    Osv, osv...

Och! Man orkar inte!!!
    Jag vet hur viktigt det är ändå missar jag själv ibland när jag har det för stressigt. Har haft en del att göra mot dagis bland annat, men det är löst nu!
  • Midka

Helsikke vad ni tjatat! Tar ju mååånga minuter att komma ikapp!! {#lang_emotions_laughing}

• Jagbyttenick
    Midka skrev 2010-01-02 19:56:40 följande:
    Helsikke vad ni tjatat! Tar ju mååånga minuter att komma ikapp!!
    Är du ikapp nu då?
  • Isnogood
    Polly S skrev 2010-01-02 19:42:16 följande:
    oj, hon är ju jätteduktig!men... vilken stor dotter du har!
    {#lang_emotions_dreamer} Menade du storleken eller åldern....

Jupp...ska ju börjas i tid.... {#lang_emotions_cool}

Näe, hon är ett "procentbarn"...eller p-pillerbarn...o när det väl konstaterades att jag var gravid så valde jag att behålla
    -Inte det lättaste alla gånger...men vi har kämpat oss igenom det mesta och har bra kontakt o kan prata om allt och ingenting.
    I´m the one and only....of my kind...
  • Isnogood
    Midka skrev 2010-01-02 19:55:23 följande:
    Man tror att man ska komma ihåg... Godtrogen? Tror att man kan lita på eländet....Inte skulle han vara såååå elak....?Osv, osv...Och! Man orkar inte!!!Jag vet hur viktigt det är ändå missar jag själv ibland när jag har det för stressigt. Har haft en del att göra mot dagis bland annat, men det är löst nu!
    Det är ju så man tänker...att allt kommer gå att lösa på ett vänskapligt plan...men inte då...
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-02 20:22:46 följande:
     Menade du storleken eller åldern.... Jupp...ska ju börjas i tid.... Näe, hon är ett "procentbarn"...eller p-pillerbarn...o när det väl konstaterades att jag var gravid så valde jag att behålla -Inte det lättaste alla gånger...men vi har kämpat oss igenom det mesta och har bra kontakt o kan prata om allt och ingenting.
    Samma som jag och min mamma Hon var 18 när hon fick mig. Var du 19 eller?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-01-02 19:52:00 följande:
    Grattis Fiona till numret! Nu mina trådisar, är det dags för mig att sticka hem till kompisen och titta på skräckisar hela kvällen. Be för mig Tråd-/nörd-/fjantkramar (och eventuellt alla andra kramar som finns).
    Titta inte bakom dig {#lang_emotions_ghost}
  • Isnogood
    Jagbyttenick skrev 2010-01-02 20:25:28 följande:
    Samma som jag och min mamma Hon var 18 när hon fick mig. Var du 19 eller?
    Japp

Fyllde 19 i mars o födde dottern i augusti.

Månaden innan lyckades jag bli klar med körkortet som tur var...den 13e juli körde jag upp o klarade det fast inte det lättaste med en stor mage mot ratten... {#lang_emotions_undecided}
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-02 20:22:46 följande:
     Menade du storleken eller åldern.... Jupp...ska ju börjas i tid.... Näe, hon är ett "procentbarn"...eller p-pillerbarn...o när det väl konstaterades att jag var gravid så valde jag att behålla -Inte det lättaste alla gånger...men vi har kämpat oss igenom det mesta och har bra kontakt o kan prata om allt och ingenting.
    åldern!
Svar på tråden Tråddödare forts....