Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-11 23:27:53 följande:
    Men elak du är. Han har till 24:00 på sig och gå hela vägen. få se hur länge han klarar av innan han får "skuldkänslor". tur att en annan är befriad från den känslan.
    Jag är aldrig elak.. jag är snäll. {#lang_emotions_innocent}{#lang_emotions_djavulsk}
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-11 23:31:32 följande:
    Hon har inga jeans, utan ett nattlinne!
    Undrar vem han är hos..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-11 23:35:06 följande:
    Haha, både 1 och 2 fel i den meningen
    *s* du har så rätt så, Roses lär inte somna för hon kommer bli förbannd när du slaknar första gången och slänga ut dig.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-11 23:34:34 följande:
    Gäsp liksom
    ZzzZZzzZZZZzzz.. oj, förlåt sa du något, jag råkade somna.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-11 23:38:39 följande:
    Så kan det gå när man inte har koll på hur många man har samtidigt Förresten, är du klar med städningen och fixandet av de saker du skulle fixa? Jag vet hur skönt det känns efteråt, när man har suttit en heldag och sorterat och hållit på. Man känner sig mäkta stolt sen.
    Japp.. alla papper är insorterade i pärmar. Hemmet blänker, all tvätt är tvättad och det är nya lakan i sängarna.

Var så duktig så jag tom gjorde rent avloppet i duschen, fy satan säger jag bara. Jag satt på huk över avloppet och håll på att spy, sonen stod jämte och höll på att spy han oxå.. sen skrek han som en tjej och sprang ut ur badrummet.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-11 23:49:10 följande:
    Jag kommer ihåg första gången jag sorterade papper. Efteråt hade jag sånt illamående och yrsel så jag inte visste vart jag skulle ta vägen Fatta att det var skitmycket papper!! (mitt ex samlade allt han kom över)Som tur är har jag aldrig behövt rensa avlopp. Jag står inte ut helt enkelt. Eller så får man göra det så ofta att det inte hinner bli så äckligt. Eller?
    Nu märkte jag efter under tiden jag höll på att vi har ett väldigt smidigt avlopp som egentligen är skitlätt att rensa men jag visste inte hur man gjorde, så för mig blev det mycket kladdigare än vad det hade behövt bli. Så nu kommer jag göra det oftare, det är typ som en liten behållare där allt samlas, den plockar man bara upp tömmer ut inne hållet i toastolen sköljer av och så är det klart.

Men där var så mycket hår.. {#lang_emotions_throwup} jag är långhårig och mina döttrar är länghåriga, du kan ju bara tänka dig. {#lang_emotions_throwup}

Jag hade bara mina egna papper, men det var mycket.. har bara samlat på hög sen i oktober..
    Slängde en massa, helt onödigt att spara vissa saker bara för att.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-12 00:02:22 följande:
    Å fan! Bra avlopp ni har. Annars har jag bara sett såna avlopp där man verkligen måste gräva upp allting med händerna Det är så vidrigt och scary så man tror att nåt avloppsmonster kommer att kapa av handen eller nåt.Ja, visst märker man hur mycket onödigt man har samlat?
    Det är ju nyrenoverat här så det är väl nått nytt dom kommit på, men bra är det. Det värsta jag vet är blött hår, tänk dig då blött hår som legat och blivit flåtigt oxå av alla hud- och tvålrester. {#lang_emotions_throwup}

men, men.. gav mig själv en helrenovering oxå, har inte skött mig så bra när det gäller den biten sista tiden. Har orkat duscha, men inget annat nu när jag haft feber. Så jag rakade mig, filade fötterna, klippte tånaglarna, gjorde en hårinpackning och en ansiktsmask. Sitter här och känner mig blank och fräsch..
    Och så har jag ju fixat naglarna på händerna oxå, de blänker och är sååå fina.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-03-11 23:59:56 följande:
    TACK för det inlägget. Nu är jag tillbaka till verkligheten. Alla känslor är som bortblåsta. Urkh......långt hår i avlopp....tar i håret....rensar avlopp.........blääääää......
    F´låt..
  • Mandi74

*går och röker*

Nån som ska med?

• Mandi74

Måste gå och lägga mig, sonen är vaken och lessen.. vill inte sova själv. Har försökt ta reda på varför han är lessen, men han vet inte..

Ja, ja..

Godnatt!!!

Svar på tråden Tråddödare forts....