Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-12 23:08:52 följande:
    Har tusen tankar i huvudet som snurrar....Har jag packat allt? Välling? Vällingflaska? Schampoo? Tandborste? Tillräckligt med kläder? Badkläder?...........Kommer få kortslutning snart. Har kollat passen tusen gånger för atts e allt stämmer.
    Det kommer gå så bra.. har ni glömt nått så finns det väl affärer där nere oxå.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:09:59 följande:
    VELOUR:Jag gick just ut på msn...satte mig som "inte vid datorn"...det plingade till snabbare än jag han klicka ner fönstret

Nyfiken.. berätta mera..
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-12 23:12:03 följande:
    Det jag menade med vattnet heter nog subkutant vatten... Inte transkutant. Fast det har inte med saken att göra nu när vi vet varför. Men subkutant heter det nog
    Fast man kan få vätska i kroppen utan att det är havandeskapsförgiftning.. jag tar vätskedrivande regelbundet och jag är INTE gravid.

Vet inte hur det är när det gäller subkutant, men som jag har fattat det som så är det underhusfettet man syftar på då. Diabetiker tex tar sina injektoner subkutant.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:18:53 följande:
    Eh... "För att jag var så trevlig"  hur människan nu kunde veta något om det...Berättar inget om sig själv om jag inte bokstavligen FRÅGAR specifika frågor..."snark"Undrar hur hans sambo står ut...
    Haha.. antar att han fick din msn, din lilla flörterska.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-03-12 23:18:04 följande:
    Love is in the air
    Just det ja, det som du inte var redo att prata om.. fan, nu påminnde du mig så jag blev nyfiken igen.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:26:30 följande:
    Får se om det här fungerar...Han är den som säger första meningen...kunde inte få med den när jag försökte kopiera...: hej där Isnogood säger: Hej där tillbaka Mange säger: läget Isnogood säger: Joo då, kunde nog ha varit lite bättre... har varit på begravning i dag så... Mange säger: usch fy Isnogood säger: Jopp, var min mormors så det var lite jobbigt, men det var fint o känns bättre nu i alla fall när man vet att hon inte lider mer o vi fick ta ett sista farväl. Vad gör du själv då..? Mange säger: softar efter övertid på jobbet å tatt en skön dusch Isnogood säger: Ah, kan behövas, kräver jobbet mycket övertid eller har du mycket hemmatid med familjen.? Mange säger: en del övertid iaf 2-3 dagar i veckan Isnogood säger: Ok, vad har du för jobb? Sälljare el var det monterare.. "dåligt minne" Mange säger: resemontör Isnogood säger: Ah, då hade jag lite rätt i alla fall Mange säger: japps vad jobbade du med Isnogood säger:  Så, hur ser dagarna ut för dig då..? Vad brukar du syssla med..? Jag jobbar på Kronfågel Mange säger: vart? åker till jobbet kl 8 kommer hem när det är färdigt men normalt mellan 8-5 ngt mer? Isnogood säger: Näe, kommer inte på något just nu... Så, varför ville du ha min msn..? Mange säger: kul å kanske hålla kontakten å ev se vem man snackar med Isnogood säger: Ok Mange säger: + att du verkade trevlig Isnogood säger: Så, berätta lite mer om dig själv då, så jag vet vem jag pratar med, du har sambo o litet barn, fem månader va? Mange säger: japp men lättare om du frågar jag svarar på allt Isnogood säger: Uppväxt vart..? bor du där du är uppväxt..? bor ni i villa..? fler barn planerade..? intressen..? Brukar ni resa..? Hur spenderar ni helgerna..? Mange säger: uppväxt på landet flyttade därifrån för snart ett år sedan hyr lägenhet just nu men letar hus mer barn ja familjen vännerna hundarna festa m.m reser inte är hemma eller med släkten samma frågor till dig Isnogood säger: Ah. Är uppväxt strax utanför STHLM, flyttade till Sörmlands skogar då det är bättre priser på gårdar plus att jag inte hade något som höll mig kvar där, bor på egen liten gård från 1850 så det är mycket jobb... bor med min dotter (14) o min son ( 8 ), fyra hästar, en get o några katter, jobbar heltid o när jag inte jobbar går tiden åt till att fixa saker på gården, hugga ved (enda värmekälla) mm. Reser aldrig någon stans då djuren gör att jag inte kan, viklket jag tycker är helt ok då jag vill bo så här. Mange säger: ååå jag blir avis Så, ganska ok hittills i alla fall Hm..undrar om det här blir uppskattat
    Du vet om att andra oxå kan läsa i denna tråden va? Inte bara vi..

Han kan oxå det tex.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:27:48 följande:
    Jaa, Sedek tyckte inte att det gjorde något att man lämnade ut sådant till folk..."skyller på honom"Meh...JAG är väl inte flörtig...? E jag?!?  Näe...
    Översätter: Det som har en underline är min översättning..

"Isnogood säger:

Isnogood säger:

Isnogood säger:

Isnogood säger:

Jag jobbar på Kronfågel

Joo då, kunde nogha varit lite bättre... har varit på begravning i dag så..."

Vilket egentligen betyder, kom och tyck synd om mig.

Ah, kan behövas, kräver jobbet mycket övertid eller har du mycket hemmatid med familjen.?

Du försöker luska om han har ett bra förhållande eller om han håller sig hemifrån mycket.

Ok, vad har du för jobb? Sälljare el var det monterare.. "dåligt minne"

Kör du förbi så är det bara att komma in, lovar att du inte bara ska få kaffe.. '

Så, hur ser dagarna ut för dig då..? Vad brukar du syssla med..?
    Förhelvete grabben vad är det du inte fattar, kom hit så vi kan kn***a

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-03-12 23:33:56 följande:
    Nu ska jag sova!Isnogood: Ta det lugnt med karln, har är väl ovan att msn:a med snyggos Velour: Drick inte för mycket!Roses: Ha det så bra på resan, akta dig för.. ja.. akta dig för farliga saker Mandi: Subkutana insulininjektioner i underhudsfettet, japp, 10 poäng!JhA: Skånska rockar fett Gooooood naaaaaaaat
    Varför fick inte jag någon smile-gubbe..

Godnatt då!  *surar lite*
  • Mandi74

*gick och rökte*

Godnatt Isse!!

• Mandi74
    Isnogood skrev 2010-03-12 23:46:19 följande:
    Oh no..!Upptagna karlar är inte intressant (!)Kan säga att samtalet var så oskyldigt o ok hela tiden. Fast... när jag sa att jag måste säga god natt då jag ska upp tidigt i morgon så undrade han om han inte fick se mig... Hans ord:"man får inte se dig va?"  va det nu ska va bra för...Jag har gärna killar som kompisar, inga problem, men jag har problem när karlar som sitter med familj beter sig som om de är guds gåva till kvinnan o bara kan ta för sig vart som helst...Jag hänvisade till de bilder jag har här...vilka jag ju redan vet att han sett...Kommer nog aldrig förstå mig på karlar Inte kunna lite på dem heller...det är såna här saker som gör mig så osäker på att över huvud taget ha en relation den dagen man väl möter någon som är intressant (och SINGEL, vilket är ett krav)Gah...
    Jaja.. så du slet inte av dig kläderna och drog i gång camen, attan vad besviken han måste ha blivit.
Svar på tråden Tråddödare forts....