Isnogood skrev 2010-03-12 23:26:30 följande:
Får se om det här fungerar...Han är den som säger första meningen...kunde inte få med den när jag försökte kopiera...: hej där Isnogood säger: Hej där tillbaka Mange säger: läget Isnogood säger: Joo då, kunde nog ha varit lite bättre... har varit på begravning i dag så... Mange säger: usch fy Isnogood säger: Jopp, var min mormors så det var lite jobbigt, men det var fint o känns bättre nu i alla fall när man vet att hon inte lider mer o vi fick ta ett sista farväl. Vad gör du själv då..? Mange säger: softar efter övertid på jobbet å tatt en skön dusch Isnogood säger: Ah, kan behövas, kräver jobbet mycket övertid eller har du mycket hemmatid med familjen.? Mange säger: en del övertid iaf 2-3 dagar i veckan Isnogood säger: Ok, vad har du för jobb? Sälljare el var det monterare.. "dåligt minne" Mange säger: resemontör Isnogood säger: Ah, då hade jag lite rätt i alla fall Mange säger: japps vad jobbade du med Isnogood säger: Så, hur ser dagarna ut för dig då..? Vad brukar du syssla med..? Jag jobbar på Kronfågel Mange säger: vart? åker till jobbet kl 8 kommer hem när det är färdigt men normalt mellan 8-5 ngt mer? Isnogood säger: Näe, kommer inte på något just nu... Så, varför ville du ha min msn..? Mange säger: kul å kanske hålla kontakten å ev se vem man snackar med Isnogood säger: Ok Mange säger: + att du verkade trevlig Isnogood säger: Så, berätta lite mer om dig själv då, så jag vet vem jag pratar med, du har sambo o litet barn, fem månader va? Mange säger: japp men lättare om du frågar jag svarar på allt Isnogood säger: Uppväxt vart..? bor du där du är uppväxt..? bor ni i villa..? fler barn planerade..? intressen..? Brukar ni resa..? Hur spenderar ni helgerna..? Mange säger: uppväxt på landet flyttade därifrån för snart ett år sedan hyr lägenhet just nu men letar hus mer barn ja familjen vännerna hundarna festa m.m reser inte är hemma eller med släkten samma frågor till dig Isnogood säger: Ah. Är uppväxt strax utanför STHLM, flyttade till Sörmlands skogar då det är bättre priser på gårdar plus att jag inte hade något som höll mig kvar där, bor på egen liten gård från 1850 så det är mycket jobb... bor med min dotter (14) o min son ( 8 ), fyra hästar, en get o några katter, jobbar heltid o när jag inte jobbar går tiden åt till att fixa saker på gården, hugga ved (enda värmekälla) mm. Reser aldrig någon stans då djuren gör att jag inte kan, viklket jag tycker är helt ok då jag vill bo så här. Mange säger: ååå jag blir avis Så, ganska ok hittills i alla fall Hm..undrar om det här blir uppskattat
Du vet om att andra oxå kan läsa i denna tråden va? Inte bara vi..
Han kan oxå det tex.