Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-01 11:47:36 följande:
    mensvärk  det känns som om mina äggstockar ska explodera. Böjer jag mig ner så känns det som om man sticker in en vass kniv  Så har jag det dom 3-4 första dagarna sen blir det "vanlig" mensvärk. Sa till maken imorse att han skulle sova hos en kompis idag&imorgon. Orkar inte med att hålla skenet uppe........
    Fy vad tråkigt, finns det inget dom kan göra åt det?

*tröstkramar*
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 13:26:09 följande:
    Jag kan operar och sluta få mens fick jag till svar sist
    Vad är det dom vill plocka bort?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 13:48:48 följande:
    Mina äggstockar och min livmoder.
    Tycker dom inte att du är för ung för att hamna i klimakteriet? Vet ju visserligen inte hur gammal du är.
  • Mandi74

Har nästan tagit död på en tråd nu.. Moahahahahaha.. {#lang_emotions_djavulsk}

• Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:01:20 följande:
    Jag är "bara" 30 men det är det enda dom kan erbjuda mig. finns inget annat sätt att bli av med eländet.
    Har du rikliga blödningar oxå?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:06:05 följande:
    Ja...
    Jobbigt, det har jag oxå.. men som tur är inte ont.

Har du testat ta vätskedrivande när du får din mensvärk?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-01 14:05:39 följande:
    Och de säger att det är omöjligt att göra ett ingrepp och skapa ett litet avstånd? Är det omöjligt eller är det möjligt men att det kostar mer än att ta bort hela apparaten?
    Försöker förstå vad du menar med kosta mer och vad det har med Iran att göra? Någon religös grej?
    Roses skrev 2010-02-01 14:08:02 följande:
    Jadu, vad ska jag svara på det?! Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden )
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:34:08 följande:
    om du menar tablettform nej men jag dricker massviss med kaffe. Hmmm... var kaffe vätskedrivande?Om ni kunde förstå hur fucking ont det gör för tillfället men jag oooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrkar inte ligga i sängs mer idag. Blir ju tokig av att bara ligga.
    Man samlar ju en massa vätska innan mens och de kan ju göra att svullnaden blir värre. Allt är ju värt att prova.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:34:08 följande:
    om du menar tablettform nej men jag dricker massviss med kaffe. Hmmm... var kaffe vätskedrivande?Om ni kunde förstå hur fucking ont det gör för tillfället men jag oooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrkar inte ligga i sängs mer idag. Blir ju tokig av att bara ligga.
    Varma vetekuddar?
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-01 14:37:02 följande:
    Jag anser att iranska läkare kan sin sak bättre ( dont shoot me please ) så jag ska visa mig där nere en gång innan jag beslutar vad jag ska göra med barnverkstad. Konkurs eller ej.
    Ok.. då förstår jag.
Svar på tråden Tråddödare forts....