Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Isse,

hur går det med vattenproblemet? Har gubbarna varit och tittat på hos dig än?

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 16:17:02 följande:
    Jag fick svar från en igår om att jag kunde komma och provjobba idag. Det var den konstigaste arbetsintervjun jag varit på. Vanligtvis så sitter ju intervjuaren hur självsäker som helst och plågar en med frågor. Hon som jag var hos igår ställde inte en enda fråga om mig utan pratade bara själv för att övertyga mig om att det var en bra arbetsplats. Sen undrade hon om jag tyckte det var tillräckligt bra för att komma och jobba ikväll.En annan ringde idag och sa att jag kan börja nästa vecka, och det lutar åt att jag tar detta jobbet för då får jag fler lediga kvällar att träna och mer arbetstid om jag vill.Ett ringde de förra veckan men jag tackade nej för att det var så låg lön att det knappt var värt att gå dit. Ett har jag inte hört från än, men ska få svar innan veckan är slut. Have no fear Scratchy is here!
    Härligt att se När du väl börjar på det jobbet, kommer du då berätta vad det är för jobb? (nyfiken i en strut som vanligt)
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-26 16:18:04 följande:
    *Googlar Col. Frank Slade* Have no fear Scratchy is here!
    Han är min favoritkaraktär Fråga Fiona, hon vet
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-26 16:19:59 följande:
    Velour: Ja, jag sitter på jobb Vem är Col. Frank Slade?
    En underbar filmkaraktär spelad av Al Pacino. Filmen heter Scent of a woman.

När slutar du för idag?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 19:08:03 följande:
    Jag har precis "kastat" ut stackars maken :( Orkade inte ha nån här hemma. Hon ska få nya klaffar i hjärtat :(.....Usch, vill inte tänka på det. Har mått piss hela dan så nu ska jag spy galla över Sverigedemokratrna istället. Skadar inte att läxa upp folk ibland. Tack aziz för kramen
    Men vännen...jag hoppas och tror att hon kommer att må så mycket bättre efter operationen. Han hon haft hjärtproblem länge? Hur gammal är hon?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 19:15:12 följande:
    Ja, det är ärftligt tyvärr. Jag har det också... Hon har redan opererats två gånger för hjärtinfarkt, sen var hjärtat för svag så hon fick pacemaker men hennes kropp vill inte riktig acceptera "apparaten" så nu vill dom prova ge henne nya klaffar och se om det blir nåt skillnad :( Hon är 56 :(
    Oj..du med?

Men det ska gå bra, ska du se För inte är det så att det inte finns något som passar en kropp som stöter bort en pacemaker. Bara det att läkarna troligtvis i första hand inte räknade med att hennes kropp skulle reagera så. De visste att det fanns en risk, men de vidtar oftast inga åtgärder INNAN en sådan reaktion. Det kommer att bli bra vännen.

Och du, se till att ta hand om dig också.
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-26 19:24:06 följande:
    Jag hoppas verkligen det går bra men försöker förtränga bort det hela tiden. Vill inte riktig ta till mig att det bara är två dagar kvar till operationen. Jag går på regelbundet på kontroll så jag har väl några kilo journal på sjukhuset. Tack aziz att du bryr dig. Det värmer
    Ok, jag förstår!

Men då tycker jag att vi pratar om lite roligare ämnen. Vad gör din man nu? Har han med sig era barn?

Gissar att de är hos farmor
  • Velour

Förresten, en nyfikenhetsfråga, hur är relationen mellan din mamma och din svärmor?

• Velour

Ska gå och ge lillen en macka innan det är läggdags, sen är det middag för mig och sist är det PLUGG! Ska läsa om herr Bordieau (eller hur det nu stavas).

Vi ses!

• Velour
    Isnogood skrev 2010-01-26 19:54:35 följande:
    Joo då...Var jtteorolig i morse om dom skulle komma el inte då det inte gick att elda alls (=ingen värme...)Men en kille var här, så nu har jag ett stort hål i väggen under diskbänken, han klarade faktiskt att fixa allt utan att riva bort köksskåp o dyl men jag misstänker att han haft en något obekväm arbetsställning  Så, jag njuter av att elda för värmen  och har passat på att skicka efter massa kläder till dottern o mig nu innan jag får fakturan från rörmokaren    för sen kommer jag ju inte ha  råd.... Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    Men vad glad jag blir för dig nu Jättehärligt!

Hahahha Ja, det är bäst att passa på att använda pengarna på ett roligare sätt nu. Vet du hur mycket rörmokaren kommer att ta betalt?
Svar på tråden Tråddödare forts....