Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-24 21:35:13 följande:
    Du råkade nog dyka mitt i något... Jag ska till Tyresö i slutet på feb eftersom mina föräldrar bor där fortfarande. Själv bor jag på vackra västkusten! Det kallar V nordpolen... Hon har nog inte fått mvg på geografin men det finns ju kartor på nätet...
    Ja och då låg västkusten närmre Nordpolen. Iaf närmare än staden jag bor i!
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:38:15 följande:
    Do that. Kul och ha nåt och se fram emot. Du rökte va?
    {#lang_emotions_kiss}

Ja, tyvärr använder jag giftpinnar några gånger om dagen. Ska ta och blossa lite nu känner jag..
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-01-24 21:38:29 följande:
    Tatueringssnack -Har en tid hos tatueraren 19 februari, då blir det en drake (svart) till på högra sidan av halsen, handledstatueringarna ska fyllas i o hinner han så ska även texten i nacken dit. "längtar"Sen...om allt går vägen..så ska jag i slutet av mars iväg o tatuera mig hos en annan tatuerare...en svart drake (stor) på vänstra överarmen och en blå-svart-grå (skuggad) drake på högra överarmen. Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
    {#lang_emotions_cheers} sköna bruden!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:41:59 följande:
    Neeeeeeeeej!Alla tuttar är fina oavsett storlek och utseende, så länge det är tuttar och de sitter på den tjej.
    Förhoppningsvis på framsidan, över magen och under nyckelbenen.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:46:04 följande:
    Jajajaja, nu minns jag allt. Allt kom tillbaka som om en lampa tändes. Midka i vackra Uddevalla med sitt fina hus där vi alla skulle sova över och allt det där.Men ändå tjejen, Uddevalla och nordpolen
    "Ding!!!!"

Ja, Uddevalla..Nordpolen..finns stora likheter..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:46:32 följande:
    Men eftersom ingen svarade på min fråga så hann jag sldrig skriva ner skämtet. Ert fel. Nu måste jag snart logga ut och hålla maken sällskap. Sedek- Skrämde jag iväg dig :p?Velour- klicka på länken nedan. Nu tycker jag varken om henne eller hennes låtar/music men hoppas du förstår vad jag vill "visa" :).
    ">

" target="_blank">

Jag svarade visst på din fråga, du missade det

Fan, låten är över 6 min...kan inte du beskriva lite vad du menar? Fast titeln var ju intressant
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:49:31 följande:
    Åh, puss på dig igen. VILL du gifta dig med mig? ;) Är så trött på all tjafs om att jag ska sluta röka. Alla mina vänner är rökfria *suck*
    I know, i know...även om vi vet vad vi gör mot våra kroppar, så...

Ja, vi gifter oss. Sen äter vi i Little Persia, köper bakelser från Husby och festar med en jädra massa tequila och cigg. Låter det bra?
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-24 21:52:55 följande:
    Nej, jag menar att jag svarade att jag var nyfiken på gurkan/bananen och k*ken...inte att jag visste svaret. Sorry för dålig formulering

Så säg nu då!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-01-24 21:54:14 följande:
    En knapp är en "tast" och då blir det tastatur i ett sammansatt ord Om du tror att du inte är bra på att lära dig det, eller inte kan, så blir det väldigt svårt. Du måste först öppna dig för att tro att det är möjligt.
    Jag vill kunna flyga, med riktiga vingar förstås. Inga flygplan eller annan människotillverkad flygtransport.
  • Velour
    Polly S skrev 2010-01-24 21:55:11 följande:
    vad betyder 'tur' då? knapp-?jag veeeeet!
    saaaaaaaaaaaaaaaaats
Svar på tråden Tråddödare forts....